mari mencari....

Google
 

Thursday, July 31, 2008

dah tau dah...


saya dah tau dah apsal hidung saya berdarah selalu. ada beberapa penyebabnya. pagi ni buka emel kebetulan dapat emel tentang hidung erdarah ni. saya letakkan link disini dan kawan2 boleh baca untuk maklumat tambahan tentang kes hidung berdarah ni. mana tau ada sedara2 kita yang ada problem yang sama so kita boleh tau apa penyebab, kesan dan cara mengatasinya. tujuan saya just nak share info sahaja tidak bermaksud melibatkan mana2 isu politik atau isu sensitif kerana pada blog link tersebut ada ala2 sikit isu politik. mana yang elok kita kongsikan bersama, yang tak elok kita buang jauh2.


http://papismatrg.blogspot.com/2008/07/hidung-berdarahjangan-panik.html



kejap lagi nak cerita satu perkara yang membengangkan..tunggu... internet lembabol benor hari ni. kurang kalsium agaknya dia ni..hehehhee

2 comments:

KV said...

org tua ckp guna sirih. Gulung2 masukkan dlm hidung.

saya said...

kv-memang pon dulu gulung daun sirih. sekarang dah susah sikit nk cari sirih. daun sawi banyak la. boleh ke? hahahha...