mari mencari....

Google
 

Tuesday, July 1, 2008

independent ke....


You Are 74% Independent



You've cultivated your own independent interests and personal style.

But you're open minded enough to also embrace anything trendy that strikes you.

Are You an Independent Woman?


haaa...itu jawapan yang telah diperolehi hasil daripada clicks2 tadi. wah...independent gak rupanya saya ye. Tapi secara logiknya, memang saya ni jenis yang independent pon. Selagi boleh urus hal sendiri saya akan uruskan hal sendiri, takmo menyusahkan orang lain. Lagipon if buat sendiri kan boleh tambah pengalaman, takat2 tampal jaring kat pintu tu or repair2 electrical items yg mudah2 tu saya buat je sendiri..cumanya if nak bermanja2 saya srh le Obek buatkan.. whauhahha.. ada unsur2 gatal di situ ye. Saya takmo la jadi terlalu bergantung kepada orang sampai isi petrol pun tak reti over la tu kan. Lagipon dari kecil mmg dah dibiasakan selagi mampu buat la sendiri. Ada kebaikan dan keburukan juga jika perempuan ni jadi independent. Kebaikan, untuk diri kita sendiri la, maksudnya tentu hasil dari usaha tu memuaskan hati. Keburukan pula, kalau independent nanti sang lelaki ala2 lepas tangan pula sebab kita boleh buat semua. Mmmm..macammana tu? Arrghhh...nanti la saya pikir2kan.. malas le pulak.

No comments: