mari mencari....

Google
 

Friday, July 4, 2008

tak selera...

Semalam takde mood... membawa sampai la ke pagi nih. Berbuka pun ala kadar sahaja, tak de selera nak makan. Ntah la apa kenanya yang pasti bila hati dah terusik, semua pun akan terbantut. Benci la nk pikir.

Hari ni macam biasa la petang nanti balik rumah ma. Pun takde apa mood nak order makan apa. Tak selera. Still puasa. Nezha ok je..comel tapi malam tadi terejal melompat2 sampai tarik alas meja saya ye berterabur. Bagus, bagus..buat lah lagi..saya mmg suka tu.

Tak ada apa pun yang menarik nak dikongsikan bersama. Badan rasa macam nak demam, konflik melanda..argghh..macam2 lah.


No comments: