mari mencari....

Google
 

Thursday, August 14, 2008

kerenah...

macam2 kerenah yang nak dilayan. kerena manusia, kerenah bukan manusia semuanya menuntut saya untuk meladaninya. apa boleh buat, layan aje lah.

malam semalam dah janji nak pegi rumah almaunah untuk ambik beg dia untuk pergi johor tu so by saturday she only have to bring her own self without any luggage la. ye la saya ni kan berperikemanusiaan, dah le almaunah will go by bus so let me bring her beg with me la kan. and dia pon nak pinjam laptop saya malam tadi nak donlod gambor ntah hapa ntah. so tak kisah le, saya sms dia infrom that i'll be at her house around 8pm and left the l
aptop to her so that she can do whatever she want. in the meanwhile i'm going to jalan tar to get something so i think there should be enough time for her to do her things. the reply that i got was, she didn't get her luggage ready yet and she's too tired to do the donlod thingy. WTH... she might want to use the laptop until saturday, which is not in my plan coz obek need to use the lptp for his work. mmm..susahnya nak buat keputusan. kanan madu kiri racun yang mana satu harus saya berikan. so, after several discussion and smses, she said its ok if i can't give the lptp, but with the sulking face la kan. mmm..biarla. so, im off to jalan tar with obek, surprisingly, banyak kedai dah tutup. ehh..macam pelik lak kl ni tutup kedai awal. its not even 830pm yet. hantam la..cari punya cari kedai dah tutup so harapan terbengkalai. bagus. 2 heartbreak in 1 night.

muka bangun tido.. busuk masam


balik dari sana terus pi dinner. wahh..saya lapar tapi tak selera but order gak nasi daging merah. obek standard la sup tulang and telor dadar. eee..macam dah takde menu lain kat kedai tu asyik makan beda yang sama. seperti biasa memang takkan habis punya la makanan saya tu. sayang je makanan.


luv u nezha...

lepas balik terus polok2 nezha. tengok lak kerenah dia yang menumpahkan makanan sampai berterabor. itu mesti main lari2 then terlanggar bekas makanan tu la tuh. tau sangat la dia tu. nasib baik uk-uk tak berkecah macam semalam. nezha pulak over manja malam tadi macam tau2 je saya nak letak dia kat kedai sebab kene tinggal saya nak kene ke johor tu 3 days. alamak.... mula la saya yang start melalak2 malam tadi. barang2 dia semua dah kemas2. kalau ikutkan hati nak je hangkot dia sekali tapi camne. not everyplace allowed pet to get in. not even hotel. tu pasal saya tak pegi jenjalan holiday. itulah salah satu dari sebab musababnya. kalau baby kecik boleh la digendong. nezha ni kang camne? uwwwaaaa... memang penuh emosi saya hari nih. so pagi ni sebelum pergi kerja saya dah pelok2 kuat2 sambil nangis2 la apa lagikan. obek will send nezha petang ni means, saya tak jumap dah. nanti next monday baru jumpa. malam taid tido polok nezha. bungkus dia dalam selimut sekali. hehehee.... luv u and im gonna miss u so much nezha. pakcik obek offer tinggalkan nezha kat rumah dia. tapi rumah pakcik tu terlalu banyak kucing dan berkeliaran je. saya risau la keselamatan nezha. so, lepas discus2 hantar juga la ke pet hotel tu. wahhh..nangis dah nih. untuk mengubat hati yang sedih saya dah amik banyak video nezha main2 malam dan pagi tadi, buat penawar rindu. so, this is some of his pics.



cute baby..


tetiba jadi hantu..mwauhahahaa..


miss u nezha..




sangat susah nk snap muka dia asyik bergerak2 je tau


nezha tunggu mummy balik tau. kejap je. jangan nakal, jangan demam, jangan buli kucing lain dan mesti baik2. nanti balik kita pegi jalan2 ok. aduhai... hari ni akan jadi hari menangis sedunia buat saya...


No comments: