mari mencari....

Google
 

Tuesday, August 5, 2008

nezha dan mainannya...

nezha pun ada mainan tau tak.. dia ada kereta kecik yang boleh tolak2 sendiri. remore car pon ada gak tapi itu saya yang mainkan. seronok menyakat dia kalu main remote car tu.. hehhee..nanti dia kejar2 pusing keliling and if dapat nanti dia gigit2. saya ada video dia gigit2 kereta remote tu tapi nanti saya try loadkan kat sini. atau nanti saya ambil video yang baru sebab dalam video yang sedia ada tu ada lak nampak saya terover seksi. hishh...takbleh tak bleh... ahakss...


tengah makan pon boleh brenti dulu main kereta dulu. tolak2..


macam kucing2 ni bukan ada mainan sangat. bola2, guli2 hish..nezha tak minat main macam tu. dia suka yang if bende tu bergerak then dia boleh kejar2. hari tu kan dia ada main batu tu. itu dia suka sekarang batu tu dah ada bawah sofa dia tak dapat ambil so saya biarkan. bahaya le pulak batu tu buatnye dia sepak laju pecah lah barangkat dalam rumah tu nanti.

kalau kat r
umah, memang kami main kejar2 la 2 orang. saya lari2 pusing keliling dia akan kejar. wahh..bersemangat mamat tu kalau mengejar saya. sampai saya pun tercungap2. rumah tu dah le kecik, habis2 pusing kat tempat yang sama juga. lagi satu nezha suka if saya main baling2 dart tu. wahh..dia pasti akan tunggu bawah dart tu untuk tunggu anak panah tu jatuh. saya je yang melebih risau sebab anak panah dart tu kan tajam. tak pasal2 kang luka pulak anak saya tu dah satu hal. hishh..minta dijauhkan.


baca paper le pulakkk..hehhehehe... paper alas makan kalo tak habis berterabor.
saya malas nak sapu2


banyak le pulak entry untuk hari ni kan. takpe2.. saya ada 80% share dalam kompeni ni. hahahahha... takde la. bos saya takde hari ni dia pi pusing bank cari loan. tu la... ada duit kompeni pegi belanja gundik ha..skrg kene la pusing cari capital semula. biaq pi la dia. keje saya dok je sini dendiam.


baik kan mamat ni. dah siap makan main semua lepak atas glass table saya.
sukati la nezha oiii... i lebiu...


since dia tak tido malam tadi ntah hapa la yang dikerjakannya pukul 530am saya nak bangun dia baru terhegeh2 naik katil.. haa..biarkan dia. pagi tadi saya nak pegi kerja udah terlentok. apa je la yang dibuat malam2 tu. malam tadi saya dengar dia main2 berlari2 melompat2 dari dapur ke tengah ke tangga semua dia redah. tak padan dengan hitam. hehehhee..hitam itu menawan...


ni pagi tadi.. dah tak larat beno le tu nak tido....


ok la.. takde apa lagi nak tulis. if ada nanti saya tulis lagi tapi rasanya cukup untuk hari ni. opss..tadi lunch saya makan nasi dengan asam pedas ikan bawal sekarang rasa nak term*n*ah le pulak.....eeee..tu pasal la malas makan tapi badan gemok jugak .hahahah... tak kisah la janji sihat walafiat. ok. luv u....





4 comments:

viruspadu said...

kucing skrg bijak singguh

siap ada kete mainan lg kelasssss

saya said...

viruspadu-itu la pasal ngalahkan saya kecik2 dulu pon takde mainan dai pulak ada. hehhe...

Ms_MER said...

ingtkan org tadik rupenye kucin hehehe...cute jerr

saya said...

mamanof-itu la pasal..heheh..udah terkeliru ye. baby orang blm ada..baby kucing la dulu.mwauhahaha.