mari mencari....

Google
 

Monday, September 8, 2008

awardlah lagi...

wahhh...hari ni dapat 2 award dari bloggers yang cute, come lote, mesra, peramah, pandai masak (ada unsur2 jealous disini), rajin, kelakar dan yang sewaktu dengannya iaitu kinhashim dan ummibatrisyia. terima kasih, terima kasih. nanti bagi la lagi award ye. mwauhahahaa...

yang first, award 'I LOVE YOUR BLOG'. hehhehe... ada ke orang yang love blog saya ni. apa pon, terima kasih kepada penganugerahan ini. nak tunggu anugerah gelaran datin puan sri takde le kot. dapat anugerah ni jadi la... so, saya nak kongsi award ni dengan semua bloggers yang baca blog saya ni. saya suka anda semua... juga blog anda...





yang second 'ANUGERAH BLOGGER PALING MESRA 2008'. wahhhhhh... tajuk tak ngalah nih. lagi sekali thank you kepada penganugerahan ini. saya ni tak le mesra benor. kan ke saya selalu je marah2 dalam blog dan komplen2. hehehhehee... tapi saya baik hati tau.. chewahhh... (perasan sendiri takpe). lepas ni if ada anugerah blogger paling perasan sila la bagi kat saya. mwauhahahaa....


yang ni pon saya nak share dengan semua. sesungguhnya semua bloggers yang saya baca semuanya mesra dan baik hati. semoga silaturrahim berpanjangan. chewahh..macam ucapan hari raya le pulakkan. anyway... enjoy your life...

2 comments:

.. faizuRa .. said...

disbbkn awk byk dpt award..i link ur blog k..hehe

saya said...

link jgn tak link faizura.. rugi nanti if tak link. hehhee