mari mencari....

Google
 

Tuesday, September 16, 2008

dah baik dah....

hehehhee.. mana ada gadoh2 lagi dah dengan nezha. takde maknanya nak gadoh2 lama2 dengan dia tu. nanti 2-2 pon jadi weng2. hahahhaa.. geram tu memang le geram kan tapi alaa..dia tu bukannya paham sangat. tapi semenjak peristiwa tu nezha dah makin paham apa saya cakap. kalo panggil tu 2-3 kali je dah datang tak le macam dulu tu.. 10 kali baru nak bergerak. degil. hehehe.. ye la, walopon dia tu kucing je tapi dia pon ada hati dan perasaan. chewahhh...

tujuannya just nak post gambor2 yang tak letak pada hari kita berdua gadoh2 manja tu la.

ahad lepas kan saya berkemas bagai nak rak tu. dia pon sebok gak berkemas, tapi dia punya style kemas lain sikit. tu kene amik degree in mengemas baru boleh dapat kemas macam dia tu kalo tak takde la. hwuahahhaa..


lawo kan dia kemas meja saya.. sungguh kemas dan sejuk mata memandang.
ggrrr.. nezhaaaaaaaaaa... betolkan balik alas meja tu!!!

lepas kemas2 saya pon penat la dah tentu tu yang lepak2 dulu, dia pon penat gak lepak gak tapi korang tengok camne gayanya dia tu baring. memula saya tak perasan pas tu bila saya nampak, astagfirullahalazim.. takkan le nezha penat sangat sampai baring badan sampai terpusing2 terpintal2 macam tu sekali. pelik2 je la dia ni perangai dia. dah le tu time tu saya kejut dia boleh lak tido mati, tak menyahut. wahh..saya ala2 panic le jugakkan mana le tau kot betol2 dia pengsan haa..mana nak saya hajabkan. harus dengan saya2 sekali pengsan nih.


gambar tak clear, so tak nampak sangat badan terpintal2.
tapi in real..macam mengerikan le pulak.



ni lagi la.. macam2 style tido la dia nih.

nasib baik sedor dia tu. suspen2. lepas saya kacau2 dia tido tu dia udah le datang mengempek kat saya pulak. aiseyman.. orang nak potong kuku dia lak sebok. saya dok le bentang paper tu buat alas potong kuku boleh tak dia dengan selamba badaknya datang then terus duduk kat atas paper tu. ya tuhan.. sebanyak2 tempat kat rumah tu apsal le atas paper tu gak yang dia nak dok haa?? then saya tolak2 dia ke tepi dia bangun dok balik atas paper tuh. saya amik paper lain la konon tipu2 dia suruh dia duduk atas the second paper tu buat menehennn je dia. perghhh!!! sabarlah wahai hati. last2 saya yang guna second papaer tu buat alas potong kuku. dia sampai ke sudah tak bangun2 dari paper yang memula tu. sangat pendengki okehhhhhhhhhh!!!


tengok..tu saya tengah nak potong kuku selamba je dia dok atas paper tu.


dia tu memang la macam2 perangai. walopon dia selalu degil cakap saya dan luka2kan saya ni, tapi saya tetap sayang pada dia. owhh.. kebelakangan ni saya nampak dia macam ala2 tergaru2 le pulak. risau kot2 ada kutu kang naya je. bulu nipis takpe ini tebal ya rabbi jenuh le. tapi flees collar dah pakai dah. tempat uk-uk pon bersih selalu. rumah pon ok je takde lak berkeladakkan. tu yang mushkil tu. mmm..ni mesti mak jan dia tu yang selalu melawat tu yang membawa virus. kalo betol la, kalo tak dosa je fitnah mak jan tu. huhuhu..ampon mak jan. takpe la, nanti nak pi klinik check. moga2 takde apa2. tapi kalo jumpa doktor je kang, "hello hensem boy.." huhuuh... terus melentok2 tu yang tak tahan tu. nezha gatallllllllllll!!!!!

No comments: