mari mencari....

Google
 

Tuesday, September 16, 2008

fullamak....

fullamakkkk...... ramai betol kawan2 yang telah menyokong saya untuk mencuba mee udang tu setelah saya buat entry babasss terbabasss tuh. hahahahhaha.. sokongan anda amatlah saya hargai dan saya nanti nak le try buat kan. hangit ke hangus ke cair ke pekat ke nanti saya tempek gambar kat sini pas tu pakat2 reramai kutuk la. chehh!!!!

anyway, esokkkan ke cuti. yahuuuuuuuuuuuuuuuuu... patutnya tiap2 minggu la cuti public holiday ini tak..lambat2 sekali baru ada cuti public holiday. leceh la.. huhuhu. so cecadangannya esok le saya nak try buat tu. insyaallah kalo tak de apa aral melintang ditengah dapur. almaklum..semalam rerasa tong gas tu ala2 dah ringan le pulakkan. hahaha..alasan baik punya nih. lagi pon nezha sekarang nak berkepit je dengan saya semenjak peristiwa gaduh dengan dia tu. aaaaa..baru tau betapa pentingnya saya kat dia tu kalo tak tu asyik je la nak buli2 saya.

so, petang ni nanti nak le pegi kedai membeli segala bahan2 untuk buat mee udang tu. wahh..excited sendirian berhad nampakkk... takpa2.. sabarrr...

so, thanks a lots to you guys out there. your words really encourage me to masak that mee udang..

udang dan mee.. tungguuu... akan saya gabungkan anda2 semua di dalam mangkok!!!!

2 comments:

Janggeltrekker said...

yum..yum..hantar la kat sini sket...

saya said...

buleh2..nanti dah menjadi bau hantar-- tru blog. hehehe