mari mencari....

Google
 

Friday, September 5, 2008

hati panas...

apa akal nak buat ni.. kacau orang makan best nih


entah la kenapa kebelakangan ni asyik le nak panas2 hati je. ada je yang tak kene sikit harus le melompat. rasa macam dah tak boleh bersabar. masalah keliling kepala. benci lah keadaan yang macam ni. dah lama tak berkeadaan macam ni kini datang lagi. kenapa ye? owh..takyah salahkan orang, salahkan diri sendiri. mungkin diri sendiri yang terlalu banyak tak betolnya so ini la jadinya. ahh..biarlah sana.


wah..sedap jugak sate tu.. nak lagiii...


semalam berbuka kira ok la sikit. laok yang dibeli kira boleh dimakan la. obek beli kari daging dengan sambal ikan. not bad. haa.. baru la orang tak mengumpat time makan dan tak le mengungkit2 lepas makan. doakan lagi supaya pakcik tu maju perniagaannya. semalam banyak lak makanan tambahan yang dibelinya macam nak makan 12 orang. dengan satenya, dengan kuih samosanya sampai 5 ketul, tepung bungkus 3, kuih bom 2, kuih cik mek molek tu 2. haa..hantam makan sampai kembong. saya kalau dah makan nasi kuih2 ni dah tak pandang dah. so saya paksa obek makan sampai habis sebab dah pesan jangan beli banyak2 tapi still degil. ni pics sebab makanan biasa2 je.


lepas makan ala2 ngantok le pulakkan.. baik lepak kejap


lepas makan siap semua tengok tv kepala bengang sebab.... owh..takmo la cerita tapi saya sangat sakit hati dan perasaan. enough.


sebok je orang nak lepak dia sebok nak amik gambor je


nezha macam biasa. manja dan melompat2 terlebih happy lak mamat kepochi tu semalam. orang sebok nak berbuka dia pon sebok gak nak menempek. haa..amik pinggan pink dia boh atas meja makan sesama. memang mengada sangat kan. pas tu still tak puas hati tu still nak cium2 makanan saya. bagi dia sate 1 buat gigit2.

owh...tapi pagi tadi dia yang kejut saya sahur kalo tak alamat la tak sahur lagi jawabnya. saya dah kunci jam pukul 4am ni konon nak sahur beriya ni makan nasi. ingat nak panaskan je balance kari daging tu so boleh le makan. tapi alarm bunyi je terus off.. alarm keep on snooze 3-4 kali saya mata tak boleh nak terbukak. last2 terasa kepala kene jilat2 gigit2 dek mamat kepochi tu baru saya bangun. tengok2 jam dah pukul 5.05am. wahh.. gagahkan juga diri supaya bangun. malas la pulak nak makan nasi so makan roti bakar dah la. sambil sahur tengok cerita numbers kat chnl 701. bantai la.. lepas tu sambong tengok cerita minah lepat kiah lodeh (something like that le tajuknya) kiranya sambungan dedulu. hehehe..lawak cerita tu seronok. sudahnya dah pukul 6am, kalau tidor memang terlajak le jawabnya so buat2 rajin iron2 baju. kejap tu dah dengar bunyi bising2 kat luar sebab orangdah start pergi kerja. kesian ye orang yang kene pergi kerja jauh2 tu pukul 630am dah keluar rumah. saya patut bersyukur sebab saya keluar pukul 730am je. cuba bayangkan if saya kat tempat orang2 tu. huhuhu..nangis lor hari2.

petang ni balik rumah ma.. mmmm...

ok, luv u...

3 comments:

Ummibatrisya said...

salam,

samalah company akak pun lambat dapat gaji, org lain 25hb, akak 3hb baru dapat :)

dah dapat gaji kena bagi duit kat bank pulak. :)

Onlinebiz-fr said...

Your kucings ke tu? Aduh aduhhhhhhhh geramnyaaaaaaa

saya said...

ummi-kita serupaaa.. singgit pon blm merasa udah pulangkan kat bank. hehehhee...

onlinebiz-yeap..itu la buah hati pengarang jantung saya..