mari mencari....

Google
 

Monday, September 22, 2008

penat letih tak bermaya...

uuwwaaaaa..hari ni saya sangat penat letih dan tak bermaya sangat2 tak tau kenapa. rasa nak terbaring je 24 jam. mulut pulak kene pecah2, apa tu orang panggil mata ikan. nasibbaik mata ikan, kalo dikatanya mata naga harus lagi besor. huhuhuu... sakit gila wehh tak boleh makan. nak minum pon seksa. dari hari jumaat lepas dah terasa dah so minum air suam banyak2 sebab nak mengelakkan dia dari membesar dan jadi lebih parah tapi nak watcamne.. jadi juga mata ikan tu dengan aman makmurnya dalam mulut saya. sabtu dan ahad memang tak boleh masok makanan, pedih sangat2. seksa, nak gosok gigi lagi la seksa tahap nirwana. cadang2 malas je la kan nak gosok gigi tapi kang lain lak ceritanya. harus pengsan orang keliling ni kang. hahahahhaa..

semalam lagi la, betol2 mematahkan selera. konon2nya minum air guna straw la kot2 tak sakit tapi takde maknanya, sakit jugak. makan pun tersenget benget mulut menahan pedih. aduhhh... sedeh sangat tau so, itu yang tak makan sangat tu. maybe sebab tu badan rasa lemah2 letih tak cukup khasiat kot.

dah le tu malam tadi tak bangun sahor. sakit hati betol. saya dah le harus kering tekak ni. saya ni memang jenis minum banyak kalo tak puasa. dah kene bulan puasa so sahur saya memang akan minum banyak2 le untuk cover the day. tapi malam tadi tak terjaga le pulak. saya sedar2 tetiba dada rasa berat je ni, ha sudah..ada hantu ka duduk atas dada saya. huh, hantu hitam rupanya. si nezha dengan senang hati tidor atas dada saya, cheitt.. sungguh kurang asam. berat korang patot sesak nafas, nasib baik tak kene semput. kalo tak mc hari ni ni. yahuuuu...

saya terjaga tu tengok2 jam dah 630am. apa lagi. mengamok le sensorang. nak watcamne. tekak perit kehausan. lenkali saya nak bawak botol air boh tepi katil la, kot2 emergency saya boleh sebab air dalam botol tu je takyah pegi dapor. eeeeeeeeeeeeee... terus tak bersemangat hari ni tau tak.

so, hari ni ala2 malas le pulak nak cerita banyak2. takde mood. nak mengira jam je ni bila nak balik nak berbuka. uuwwaaa.. lambat lagi..sekarang baru pukul 1130am..

2 comments:

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

alahai siannye...
suami akak kengkadang kene camtu gak..tak leh cakap..cakap pakai hmm hmm je hehe...
sakit tu..ish..tak sanggup nak pkkan..org yg nanggung lagi ler...
sabar ye...

saya said...

aaa..sakit tau... sedey ni.. takboleh la nak makan dengan pelahapnya lagi. huehahhaha..