mari mencari....

Google
 

Monday, October 20, 2008

bosan dan risau...

alalallaa... hari ni bosan betol. malam tadi dah le hujan membawak sampai ke pagi. tapi tak boleh tido. standard la saya if hujan je mana boleh tido. nak bangun pagi tadi pon sangat2 le lemahnya badan. rasa nak tido je. hahahhaha.... tapi bangun jugak le kan. takkan tiap2 minggu nak mc je. melampau tu. nezha pon saya tengok mondom semacam je. macam tak sihat la dia tu. risau la. makan pun sikit je sekarang ni. ingat nak bawak pergi jumpa vet le petang ni. kena bawak juga tak boleh tidak. saya risau if mana tau kot2 dia sakit ke hapa ke kan. huishh. jangan la.

so hari ni saya bosan dan risau. tak mood pun ye. entah la.. nanti2 la update lagi. bye.

No comments: