mari mencari....

Google
 

Friday, October 24, 2008

HAPPY BIRTHDAY TO ME....

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!!

SEMOGA PANJANG UMUR MURAH REZEKI

HIDUP DIBERKATI ALLAH S.W.T



hari ni birthday saya. tq pada yang dah wish. pada yang belom wish sila wish ye. hehehhehe...
dah kata birthday kena le ada kek ye tak? obek tanya nak kek bentuk apa. hahahahha.. sebab malam tadi just dapat yang sliced punye je. saya kata nanti2 la pikir. orang tengah tido baikk punya pergi call memalam buta cakap dia kat site waktu tu. harus le makcik hanginkan. tapi tipu je dia tu....

owhh. memandangkan nanti obek nak belanja kek, so nak le pilih yang lelawo..



bentuk kereta pon lawo jugak kan. sebab saya kan suka kereta. (hint, hint : belikan le hadiah keta baru please...)



bentuk ikan pon best jugak.sebab saya suka ikan. comel je berenang2.



bentuk rama2 pon lawo jugak. sebab warna-warni.



bentuk kucing lagi lawo. tapi tak sampai hati le pulak nak potong kang terasa macam bedah kucing le pulak. owhhh. tidakkk.. kalo birthday nezha boleh le kot.



payah2 sangat belanja la kek bertingkat2 macam ni. ahhahaah... wahh.. grand gila birthday.

apa pon saya tak mintak apa pon. hadiah 1st batch dah dapat. more to come. yeahuuuuuu!!!! i love birthday!!! can i have birthday every month??? huwahhahahahhaha.....

alalla..hadiah pon dah tiap2 bulan dapat je bebenda, kira dah macam tak excited lak. macam biasa je. lain le if kecik2 dulu. sekarang ni selalu je dapat benda. obek pon dah pening nak bagi apa kat saya. tu la.. say amintak mitsubishi lancer kaler merah tak belikan le pulak. hwuahahahha.. melampau2 birthday request tu.

so for all.. since its my birthday today, i hope that i'll be happy all day long. may all your wish to me will come true. i love everybody who reads my blog. regards from nezha and obek for those who are wishing for our happiness. May Allah bless all of us.

yeaaahhuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!

7 comments:

Nurmala said...

HAPPY BIRTHDAY!!!!

Janggeltrekker said...

Happy Besday SAYA!!! Semoga Panjang umur dan dimurahkan rezeki...

Makkkkk aiiii mewahnya kek idaman tuh!!!! bertingkat2!!

saya said...

tq mala..

tq janggel..dah kata setahun sekali harus nak kek bertingkat2.. kalo buleh ikut umor. hwuahahha

miszrLina said...

HaPPy BiRtHdaY tO yOu..
HaPPy BiRtHdaY tO yOu..
HaPPy BiRtHdaY tO yOu..
HaPPy BiRtHdaY tO yOu..
" Wish YoU LoNg LiFe"
" HaVe A GooD HeaLthY"
" HaPPy On YoUr BdaY"

Faizah_Haris said...

hepi besdayyyyy yangg!!
huhuhu.....
semoga Allah pnjgkan umur awak....dimurahkan rezeki selalu....

AMIN.....

Ummibatrisya said...

salam,

selamat hari lahir, moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki :)

berapakah umur saya yang sebenarnya???? :)

one love said...

selamat ulang tahun!

walaupun terlewat sikit :p