mari mencari....

Google
 

Monday, October 6, 2008

hujan daa....

wahh.. hari ni hujan le pilak. tadi lunch time ingat nak keluar pegi bank la. apa lagi bayar hutang la. hujan lak tu tapi redah jugak la kalo tunggu2 nanti tak de sudahnya kerja. benci betol. belom panas duit dalam account dah kene kuar bayar hutang. benci aahhhh!!!!!! tapi takpe, next year hutang habis so boleh berjoli katak sakan. yeahuuuuuu...



sampai bank orangtak ramai. hehehe.. agaknya orang dah habis duit beraya sampai tak de ingat nak bayar hutang bulanan. hantam la. pepandai le labu. kejap je saya habis je tulis form tekan nombor terus kena panggil. ini sudah bagus. tak payah menunggu2 lama2. so, lepas settle semua nak kene pergi lunch le pulakkan. ye la.. dah raya2 ni kena la lunch walopon perot tak le lapar benor. saje je la gatal memenuhkan kedai tu. takde makan ap apon, pegi mcD je. wahh.. lama dah tak masok mcD. ye la sepanjang bulan puasa mana ada masok mcD tu. nasib baik mcD tu tak bankrup sebab tak merasa duit saya sebulan. hahahhaha... so makan le ada menu baru fish mcdeluxe ke hapa namanya. tapi saya rasa menu tu dah lama dah just saya je yang baru tau kewujudannya. so makan2 balik office, hujan lebat.

sampai je office call obek inform hari ni balik lambat. tak le lambar sangat by 8pm saya sampai rumah le. dai lak cakap nak kene pergi raya rumah pakcik dia kat cheras nun. haihh.. semalam elok dok rumah melepak2 tak mo pergi. hari ni orang ada hal hari ni le dai nak pergi. pergi le sendiri, bawak nezha sekali, buat jadi bodyguard. tak kuasa la saya nak terkejar2. tapi tak sampai hati le pulak. mmm..tengok le camne pon kang.

sebenarnya hari ni lemau betol mood. nak tidor aje kerjanya. nasib baik kerja tak banyak hari ni so kira okey jugak la. nampak juga quo nak kena attend tapi ahh..biarkanlah. malas. sampai sekarang hujan masih turun lagi walaupon tak lebat. sian kat orangyang pergi keja naik motor or naik bas. mesti lagi tensen. tapi pagi tadi tak le berapa jem sangat jalan. taktau le apsal. balik kang taktau lagi.

owhh.. betol2 takde mood la... nak tidor je apsal ni?????


malasnya.. bestnya kalo boleh tido je hari ni

cepat le jam gerak.. nak balikkkkkkkkkkkkkkk

2 comments:

Nurmala said...

aha la...
dah syok cuti lama2 nih..
malas nak kerja..
waaarrhhh!!!ngantuk jugak..bestnyer tgk gambar org tu mengeliat

saya said...

heheh..saya pon menguap mengelat tak sudah