mari mencari....

Google
 

Wednesday, October 22, 2008

teringin tapi....

teringin le pegi2 kat spa.... memanjakan diri.. menghaluskan kulit yang berkerak ni...


bestnya la kalo dapat pergi kat sini. sure nyaman relax je (kot la kot)



lepas tu urut2 badan..kasi segar... kasi best sikit.. syioknya kalo diri dimanja2kan kena picit2 macam ni (hahahhaa.. jangan menjerit geli2 sudah.. kaco je kat kecai tu kang)



lepas tu kita kasi buat facial sikit.. bagi mula yang hitam ni putih kelabu sikit so that orang tak terkejut if bertembung dalam gelap kot2 nampak gigi je kan. huishh... kalo dah kena belai2 badan, sapu2 muka sure tidor jawabnya saya.


lepas tu pi buat manicure & pedicure.. kasi kuku lawo sikit. walopon kuku saya sekarang bersih pendek, tak panjang tajam macam kuku hantu tapi orang kata nak le merasa camne sayanya.

so, kepada sesiapa yang selalu pergi spa, buat facial, buat mani-pedi, tolong la inform saya kat tempat mana yang paling best dan of course dengan harga yang berpatutan. teringin nak try tapi takot le pulak. makcik malu kalo kene berkemban2 gitu. awwww.... habis, camno tu?

memang saya ada baca banyak iklan pasal facial dan spa treatment ni tapi saya kurang pasti tentang produk yang digunakan. sebab setakat ni kalo saya basuh muka kat rumah just pakai product biasa. takde beli yang memahal tu de. saya beli product yang senang dijumpa hatta kat kedai runcit mamak sekali pon ada stok. senang. lagipon kulit saya ala2 sensitif gitu.

so, kalo sesapa yang tau camne nak pergi buat spa tu.. maksud saya cara2nya, prosedurnya, apa2 lah yang berkaitan, inform la saya. kongsi2 la pengetahuan tu. hahahha.. lepas ni boleh le sama2 cantik. dah nama pompuan harus le nak cantik. tipu le kalo kata takmo.

eh.. kalo buat2 benda2 tu takes time ye?

kesimpulaannya saya teringin nak buat sesemua nih tapi :

(a) malu
(b) takot
(c) ketaq2
(d) tak paham
(e) semua emosi bercampur-baur

so, info pleaseeeeeeeeeeeeee.................

5 comments:

one love said...

tak tau sangat

KV said...

tak tau lorr..

Faizah_Haris said...

ter ter teringinnnnn gak ...macam best jekkk...TAPI?....musti mahal kan? huwaaaaaaaaaa...berangan jek la
hehhee

Ummibatrisya said...

salam,

ummi dah teringin lama sangat.

tak yah nak malu sebab semuanya perempuan.

jom kita pi sama-sama nak :)

saya said...

tu la pasal..memang ter ter teringin tapi malu tu aduhhh... tapi nak pergi yang kat mana? bab mahal pon suspen jugak. aduh..malu, malu. chehh.. kalo pergi beronggeng tu tak tau malu pulak kan?? hahahahha...