mari mencari....

Google
 

Friday, October 24, 2008

uwaaa.. dia buat lagi...

uuwwaaaa.... dia buat lagi tau. dah berapa kali saya cakap jangan buat dia buat jugak-jugak. tak reti dah camne nak melarang dia ni.

ini kejadian malam semalam le. saya godek2 laptop bila dah sudah susun letak tepi. saya ke dapor kejap bila ke depan balik tengok apa dah jadi???



uwwa... dia dodok lagi atas laptop saya.. sangat pendengki... memula tu sekerat badan je atas laptop tu. bila saya tegor bising2 dia bangun saya ingat dia nak blah rupanya dia bangun membetolkan bontot dia je. uuwwaaa.. then baekkkk punya landing atas tu. tak paham betol apa la yang best sangat dodok ats benda tu. nak kata lembut keras je la pulak. haihhhhh....



tengok la tu siap sampai terjuntai2 tangannya. itu saya sambil marah sambil snap pic dia. bila kena flash tu yang dia tertoleh2 tu. dia kan tak suka kena flash tu. ingatkan kalo laptop tu dilapiskan 2 kot2 la dia tak perasan, rupanya memang dari awal dia dah riki-riki saya susun laptop tu... panjang akal sangatkan dia nih.



sampai tergelunsor2 kebelakang. ye la yang hitam tu permukaan dia macam licin sikit. hahahha.. tak serik2, dah tergelunsor ke belakang pon still gigih ni bangun betolkan bontot. last2 saya angkat nezha tu boh tepi then saya simpan siap2 laptpp tu dalam beg. baru selamat. orang nak bagi sejuk dulu le laptop tu baru nak masok beg.

macam2 perangai la dia ni. hari ni jumaat biasa saya mesti akan balik rumah ma kan. tapi hari ni tak balik. hehehhehe.. nak dating2 birthday la malam ni. esok pepagi baru balik. ma standard le semalam bagitau kat dia, dia kata okeh. tetiba hari ni macam2 cerita lak itu la ini la. hehehhee.... alala..bagi le chance sekali sekala orang nak dating. esok sabtu, ahad, isnin saya ada tercongok kat rumah ma tu. relax la... saya tanya dia tak wish saya birthday ke? boleh dia jawab dah wish dah last week. ahhahahh..... boleh pulak macam tu.

petang ni si nizam akan ambil motor dia. hehehhee.... motor tu kan ke dah jadi port baru si nezha berlepak. mujur tak de calar ke hapa ke. cuaca pulak gelap nak hujan. risau lak ke mamat tu camne nak bawak motor hujan2 ni. dah le dia bukan jenis biasa bawak motor. ala2 skima sikit mamat tu. hehehhehe... mudah2an elok2 je.

so, to everybody.. enjoy your weekend. mana yang nak perabih open house, silakan, mana yang nak attend kenduri macam saya, dialu-alukan. ma belom apa2 dari semalam dah pesan this weekend sabtu ahad isnin dah ada orang jemput kenduri. pagi-petang wehhh,... kenyang tak payah masak. hahahha.. takdenya.

okey.. assalamualaikum.

5 comments:

Yatt said...

selamat harijadi..smg panjang umur, murah rezeki n sihat selalu..aminn

IRA said...

wooo...comelnya meow tu.

btw, happy birthday!

BlankQo said...

wah.. smpai 2 laptop.. adiah bestday ke... hehe

one love said...

geramnya nengok!

grrr..
cute ya amat!

saya said...

tq, tq.. sape yg cute? sape comel? saya ke? hehehehe... terima kasih semua atas the good wish.. moga anda juga beroleh kebahagian & kejayaan.