mari mencari....

Google
 

Tuesday, November 4, 2008

aarrghhh....

aarrgghhh.. pepagi dah mengantok nih. mana tak mengantok. pepagi lagi hari ni dah bedal pulut kuning dengan sambal tumis dan rendang. huhuhuhuhu... badan baru nak sihat pergi bedal pulut pulut lansong lemau dah nih. pulut tu dapat malam tadi pakcik obek bagi sebab dia ada buat doa selamat, so belen tu bagi la tapau untuk saya. sangat sedap. pagi ni tadi saya kukus balik pulut tu dan panaskan rendang dan sambal tumis tu. wahh...marvellous.. tambah sampai 2 kali. saya memang hantu pulut kuning. tapi kalo tak kaler kuning pon saya bedal jugak2, hehehe..dasar buruk lantak macam tu la. so hasilnya sekarang baru pukul 10am udah terkuap2. kalo tido sedap nih. ffuhhhhhh.....



ngantok... ngantokkkk!!!!!



keje banyak pulak hari ni. memacam nak dibuat. hehhehe..takde keje cari keje, ada keje merungut2. hai, manusia, manusia. ntah camne la yang kehendak hati agaknya.

ok, nak buat kerja dulu.. petang2 kang baru sambong tulis. bye2!!!

2 comments:

Nurmala said...

wah sedapnyer breakfast pagi tadi

saya said...

tau takpe...sedappppp