mari mencari....

Google
 

Thursday, November 20, 2008

fever and flu...

sejak semalam sebenarnya obek tak berapa sihat. asyik terbersin2 aje. badan pon dah naknaik panas. tapi dia biasa la, still pergi kerja. suruh pergi jumpa doktor ut macamnak suruh masok dalam mulut naga. penakot bukan main. ada je alasannya. beli panadol la hapa benda la. ngabihkan duit je. saya cakap jumpa doktor tu bukannya nak di cocok. dia akan prescribed ubat yang bebetol sesuai dengan tahap sakit kita. eeeee... degil.



tak de pic la. entah kenapa blogger ni tak boleh nak load pulak. bila tekan je button add pic tu terus dia diam je tak de apa2 pon terjadi. anda2 punya pon mcm tu ke? ke saya punya je yang mcm ni??? *** dah boleh load pics dah....

malam ni pulak ada kenduri arwah 40 hari arwah ayah talib, ayah angkat obek. dai lak macam tak larat je tapi nak jugak pergi. saya kata kalo tak larat sangat takyah le pergi. lagipon ramai lagi orangakan ada kat sana, takdenya kenduri tu tak menjadi if u tak pergi. degil. nak pergi jugak. biorkan. kang orang tengah baca tahlil awal ter srok-srek-srok-srek...



saya pon ala2 takde mood pulak harini. malas yang sebenarnya. nezha? dia okey je. dah 2-3 malam ni sejak sikurap datang, dia makin manja lak dengan saya. dah lama dia tak tido dengan saya, dia tido tempat sendiri, tapi sekarang hari2 dok menempek kat katil saya. kalo saya lepak tengok tv pon dia dok kat tepi saya. kalo tak tu melompat je 24jam. agaknya dia takot kot if saya sayang sikurap lebih dari dia. hehehhehe.... macam2 perangai la dia ni.

2 comments:

KV said...

kepala ahkak bengang dan fening asyik menghembus terowong tersumbat ni. Tekanan tau!

er, tnya obek brapa rege external hard disk tu. Akak nak beli getek. Hihi

saya said...

wahhh...semua org tanya pasal externak h/dsc tu ye. huhuhuu...masa dia bagi tu say atanya tapi dai mmg tak ckp brapa, almaklum la surprise katakan. nanti saya try tanya lagi ye. beli 10 terus simpan, senang. hehehehe...