mari mencari....

Google
 

Wednesday, November 19, 2008

hari-hari penuh...

masa saya pergi ke kuala selangor last saturday tu, lalu ikut klang la konon. rerasa saya itu le pertama kali saya lalu area kelang setelah lebih 10 tahun ni. oppss...tau lak makcik dah tua kang. spoil je tau. hehehhe...

so sepanjang perjalanan banyak perkara2 menarik yang saya jumpa. salah satunya ialah ini....



hehehhehee..nampak tak signboard tu? restoran hari-hari penuh. for the first impression memang le nampak macam kelakar, tapi kalo dipikir2kan itukan ke satu doa. hari2 cakap hari2 penuh kedai makan tu harus le penuh ramai pelanggan datang kan?? not bad gak ye idea dia. masa saya lalu tu dah pukul 3pm.. tapi still ada orang makan2, means, memang bebetol laku le kedai tu.

sebab tu kita disarankan bagi nama yang elok2 kan? kedai makan rahmat ke, supaya rahmat sentiasa, kedai makan untung besar ke, supaya untung besar selalu. hehehhehee... psikologi tu. tapi memangla saya rasa saya macam pernah nampak restoran nama restoran untung. tak tau le itu sempena nama owner ke atau memang dia nak boh untung. hehehhehe...

so sesiapa yang terjumpa signboard2 yang pelik2 tapi benar tu jom le share. ilmu pengetahuan am tuuuuuu.....

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

heehe..org cina kan nama2 nie 'ong'
kat ipoh nie ada kedai perabot nama "kedai nasib baik"
ngeegege..btol... :)

Nurmala said...

macam pusat pakaian hari hari jer..wakakakaka~~

saya said...

darlee-mcm ni esok if saya buka kompeni nak boh nama kompeni banyak untung..hahahha... mesti multi-millionaire saya nanti. yahuuu

mala-pusat pakaian hari2, cantik di hari, mudah dihati.hwauhahahha....