mari mencari....

Google
 

Saturday, November 29, 2008

kek ku hangitttt....



pagi ni konon nak masak kek la kononnnya. memang masak pon. masak kek oren. wahh.. bersemangat saya ni. pukul 9am dah gila cari bekas kek, mixer, butter segala benda la. setelah bersusah payah menggodek2, makanya jadilah kek oren saya tu tapi seperti biasa --- hangittttt... hehehhehee... itu memang tak dapat nak ditolong la. tak amik gambar sebab malu tapi rasanya sedap juga. bila dah potong bahagian tepi dan bawah yang hangit tu still boleh makan lagi. ma kata maybe terlebih kuasa kot darjah celciusnya. hehehehe.. entah la. mana le saya nak tau. kat tulisan tulis bakar 180C selama 45 minit so macam tu la yang saya buat, tapi kuar2 hangit le pulak.

hari ni tak de mood. mood masih mendung. rindu kat obek. uuwwaaaaaa..... nak buat apa2 pon takde mood. tadi pon masak juga gulai lemak jering. ma dah masakkan rendang ayam daun kunyit. semua tu favorite saya tak ntah la, tak boleh masok apa pon. dari pagi tadi baru sehiris kek oren hangit tu je yang saya makan dengan segelas oren. wahh.... hari ini ialah hari oren sedunia sebab tu segala2nya oren. mmmm... ntah bila la nak makan nasi tu sebab saya takde selera betol. asyik nak nangis je. huhuhuh.....

boring betol. nak buat apa2 pon tak menjadi. tengok tv malas, nak tido mata tak boleh lelap, nak makan takde selera. haihhhh...cepat lah selasa...obekkkk.....

2 comments:

payarumput21 said...

Salam..

Gambar kek nye mana???.. nak la jugak buat post mortem.. Wakakaka..

Teringat time memula belajar buat kek lapis sarawak.. tak sabau melapis satu.. satu.. satu.. satu.. last2 dah boring.. bukkkk.. semua akak curah dalam loyang and amek kau!!! kukus la sampai masak.. Guess what?? jadikkkk!!! cuma tak lapis je..

saya said...

kakpaya : maluuuuuuu nak tunjuk..melegam, tapi still sedap. nanti if buat lagi saya amik pic. hehehe... saya kalobuat kek lapis harus runtuh rumahtu gamaknya..