mari mencari....

Google
 

Friday, November 28, 2008

mari kita kemas rumah...

yeahhhhhhhhhhhhh... mari kita kemas rumah supaya rumah kita sentiasa kemas dan cantik dan lawa dan berseri2 walopon tanpa guna cecair pencuci perisa serai wangi. whauhahahha.....

kalau rasa malas kemas rumah pon takpe.... ada pembantu yang akan setia membantu mengemas tidak kira masa, katakan saja dan beliau akan sedia berkhidmat.

chehhh!!!! macam ye-ye je kan bunyik iklan. ini apa lagi la.. kes mamat kepochi telah mengemas meja saya la. habis diponggahnya table runner tu dibuat macam bungkus belacan. bungkus belacan zaman milenium ni pon lagi lawa tau dari yang dia buat tu. geram betol. time tu tak terkata dah.

puncanya dia nampak saya bawak wayar charger tu le. udah le wayar tu bergantung-gantungan dia pon ingat mainan ke hapa dibedalnya melompat2 sampai kesudah. sampai naik ke atas meja habis ditarik2nya alas meja saya tu. huhuhu... tau le alas meja murah jangan le pi koyak2kan dia nezha....

tengok, udah tonggang langgang...



kombah lagi, kombah. takpe.. saya suka je semak2 tu. gggrrrr.....


nak wat camne... biarkan je la dulu dia main. dah puas main dia pandang tempat lain baru saya alihkan wayar charger tu cecepat. fuhh..selamat. pas tu sapa nak kemas balik??? saya jugakkkk.... eee... tak suka, tak suka, tak suka!!!

tu pon main sampai mujur tak tumpah air teh saya. kalo tumpahhh... masak saya kerjakan dia nanti. hehehhee... cakap je. takdenya. dah tau budak tu main situ alihkan je la gelas tu kan. apa la pulak pasal ko takmo alih. hahahahha.... itu cakap dalam hati sendiri la tu.

petang ni balik rumah ma... huhuhuhu... sure ada berita terkini hiburan sakit hati. opss... kenduri yang kata nak buat petang ni tak jadi atas sebab2 teknikal yang tak dapat dielakkan. hhehehhe.. katanya ganti lepas raya haji nanti. apa2 la labuuuuu....

cepat la selasa... uwwaaaaaaaaaa..............

4 comments:

aamz said...
This comment has been removed by the author.
one love said...

cepatla selasa!! hehehe

rajin dia menolong buat kerja mengemas kan?
cute ya amat!

Yatt said...

mmg best ada org "tulun kemas umah"..hehe

saya said...

1 lov & yatt : memang seronokkk ada org tolong kemas rumah ty. hehehehe..

woiii...sapa lak yg delete2 tu ha?? hantu!!