mari mencari....

Google
 

Tuesday, November 4, 2008

mari tengok sarkas...

mari!! mari!!! mari!!!!

mari tengok sarkas oleh nezha. malam tadi lepas kena ceramah panjang tu, lepas dia merajuk tu dah boleh le melompat2 semula. saya standard la, tengok kartun je la 24jam kat rumah tu. tukar2 channel lain pon bukan best pon. ntah hapa2 je cerita.

sekali saya toleh kiri saya tengok dia tengah buat sarkas daaa... hehehhee... takde la sarkas sangat tapi gaya dai tu macam tengah duduk silangkaki. chewahhhhh.... vogue ko nezha!!





ayoyoyo..pakkal le ko hitam nezha tak dapat nak tunjuk kaki bersilang ko tuh...



ni dekat sikit. dia still tak bergerak2 tu. duduk je kat situ.


see.. macam duduk silang kaki kan. tegak lak badannya tuh.

hehehhehe... macam 2 perangai la kamu ni nezha. ada je idea nak bagi orang suka ye. so chomel. tu sambil duduk2 sambil goyang2 ekor lak tu. ahhahahha.. gelak sakan saya malam tadi. dah puas marah2 bebel2 sekali nezha buat lawak daaaa...

macam2 peel, malam ni nak buat aksi apa pulak?? nanti kita snap pics lagi okeh!!!

2 comments:

cikaida said...

hy cik saya..
my cats kat umah pon suka mcmni..
nati cikaida bt post psl my cats ek..

ada 11 semuanya..hihi..
pnat sgt nk jaga..

saya said...

11? waduh2... camne nak menjaganya?? saya jaga yang bertuah sekor tu pon kekadang menggelupor jantong dibuatnya. nanti boleh share secret jaga kucing ye.. thanks..luv ya