mari mencari....

Google
 

Thursday, November 27, 2008

oppsss.. sampai tergolek...

hehehhee.. malam tadi lepas dating (chewahh... pompuan gatalll!!!) lepak2 le kat rumah tengok tv. ye la.. kata obek nak out-station harus le dinner kan. lagipon dah 5 hari dah tak jumpa. jumpa dalam phone je. hwuahahaha.. nak gak la belagak ada 3g kan. ahh..tak kisah le semua tu. lepak2 tengok tv cerita numbers. syiok, suka tengok cerita tu.

so, sesambil tengok tu sesambil bagi mmat kepochi makan le. dia tu heeiiii... manja bebeno. geram betol. geram2 pon sayangggg.... lepasa bagi dia makan saya dok la sapu yoko2 tu kat bahu kat leher. macam lenguh2 la. stress kan memang akan melenguhkan bahagian2 badan yang macam tu. then letak atas table. sekali mamat kepochi suka lak dia main benda tu. ye la, mana tak suka, dia sepak2 tolak bawah nanti saya ambil letak balik atas meja, sepak-ambil-sepak-ambil, wahhhh... banyak lemak betol mamat kepochi ni. lenguh le saya nak tunduk2 banyak kaliiii...


tengok tu dia tengah dok sepak2 yoko2 tu le.. hehehhee...


suka betol dia main sepak2 ni ye.. bagus..
nanti kita main bolasepak lak ye nezha...


takpe la.. dah kata anak kesayangan, layankan je la. sekali tu saya dah penat le main2 tu, tapi dia nak jugak. saya saje je menyakat dia baling2 towel. hahahahha... dia punya nak sepak2 tangkap2 towel tu sampai tergolek dari atas meja. hwuahahhaha... kelakar sangat2. saya gelak bagai nak rak malam tadi tengok dia jatuh bangun jatuh bangun dari meja tu. dia pon bukan main suka beno main termau-mau kuat.


hehehhee...tengok itu dah hampir nak tergolek jatuh dah tu.
eh, korang nampak ke yg mana dia yg mana tepi meja tu?
mihahahhahha.... gelap bebeno katakan.


arrgghh... kepenatan main

geram betol tengok dia main tu rasa nak gigit2 je dia. heheheh.. itu gila namanya nak gigit kucing. so, dah penat2 main kita minum dulu... ada lak csi miami malam tadi tapi agaknya yang lama punya kot. saya pon macam tak berminat sebab mengantok sangat. so, jom kita tidorrrrrr...

malam tadi tidor tak berapa lena. asyik la terjaga2. heeeeii..tensen betol. tambah penat badan tau tak. tapi saya tengok nezha pon tak berapa lena sangat la. dia pon bangun2 juga. alalala..sian dia mesti dia penat nanti.

hari ni bangun awal, pukul 500am dah bangun tak boleh tidor2 lagi dah. tapi still golek2 pukul 630am baru bergerak. siap2 pergi kerja. mmmmm.... obek dah bertolak dah tadi pukul 2pm. uuwaaaa.. semoga selamat pergi selamat balik. kalo kerja cepat siap, cepat le baliknya so jangan kacau2 selalu. cepatlah isnin tiba.. supaya obek cepat balik. huishh.. melampau tu, baru 2 jam orang tua tu pergi sampai pon belom. hahahahhaha... takpe la kan, kata motivasi diri.

so malam ni kita nak buat apa nezha???

2 comments:

payarumput21 said...

Salam..

Hmmmmm.. Cik Sayaaaaa.. ada award menanti mu di blok kita... jangan lupa kutip...

Wakakaka..

saya said...

award?? yahuuuu..... hadiah takde ke? hahahhaa...