mari mencari....

Google
 

Wednesday, November 26, 2008

pening...

pening!!! terhuyung-hayang rasanya nih. macam rasa duduk atas bot kat tetengah laut tuh. aduhaiii... tadi dah makan panadol takmo la makan banyak sangat kang lain plak jadinya. serius mata pon pon bengkak semacam je nih. apa kena ntah. tu la menonggang banyak sangat. opss..menonggang sprite je. ada gak campor sesikit. whuahhahaa... campor ice la. ada je korang ni nak speku bebukan tau. kalo betol pon apa salahnya kan. hhheuahushhaha... macam2 bintang jula juli bintang 17 pon dah nampak dah ni..... peningggggggg!!!!!! obekkkk... jangan la ostesennn..menambahkan pening kepala je ni....

5 comments:

Ummibatrisya said...

pening sebab obek nak outstation ye?

pening lalat aje tu, bila obek balik mesti lega pening tu :)

Nurmala said...

oooo...patut la pening..obek nak outstation ghupanya..!!!

KV said...

adoii...silau weh!

one love said...

nengok gambor tu, saya pun naik pening nih ha!

:p

saya said...

ummi & mala : kes obek nak e/stn pon 1 hal..tapi ada lagi byk2 hal berekor2 kat belakang tu yg benci tu tau..tensennn.. nezha, i luv u. erk.. tetiba je kan. hehehhe....

kv & 1luv : silau? pening? takpe2, bior saya ada kawan pening bersama...