mari mencari....

Google
 

Friday, November 21, 2008

rupa orang merajuk...

nak tengok muka orang merajuk malam tadi sebab kena tinggal sorang kelaparan kesejukan ketakutan. mari2, saya tunjukkan.


ini adalah aksi2 merajuk. dipanggil dia pandang tempat lain,
konon tak heran la dengan saya. cheeiitttt.. majuk konon...


ini pulak aksi2 head-banging sebab tak puas hati
marah beno le tu kononnya.
siap mau-mau lagi kuat kenmain.

ye laaaa... tau la saya salah. tapi bukan salah saya pon. jalan yang jem gila2 nak wat camne. tu pon nasib baik dah buka lampu kalo tak bergelap le. mamat tu dah le penakot bukan main. kalo kena time dia tengah ketakutan tu, suruh masok dalam baju pon dia masok. hwauhahhahaa... saje je saya selalu menyakat dia.

so, sayapujuk2 la dia polok2 sikit ajak pergi makan. sebab saya pon tenagh kebuluran yang teramat tu kan. saya hangkot sekali tong makanan dia tak kuasa nak duduk bangun duduk bangun. haa.. letak kat situ senang.


hehhe..tengok. mamat tu udah terpengaruh untuk makan.
marah2 manja je dia tu sebenarnya.


tu diaaa.. orang yang merajuk takmo makan tu... gelojohhhh....


tak pandang kiri kanan dah babe... makan cukup2.

memang banyak diamakan malam tadi. tu pon kena makan sendiri sebab saya pon dok tengah suap mulut sendiri. kalo bersuap tu lagi la banyak. lepas makan, minum, lepak2 bagi vitamin kat dia. alallalalala...bucuk bucuk manja marah ye....

malam tadi tido dengan saya. gatal. bengkok aje badannya dalam selimut. haihhhh... semput saya. pagi buta taktau pukul berapa pegi panjat badan saya. ingat mimpi ke hapa berat semacam je rupanya makhluk hitam ni daaa.. bikin suspen je.

buat la camne2 pon nezha, takde nya saya marah. saya pon marah2 manja jugak. hehehhehe....

2 comments:

Lee Novotny said...

best nyer ada kucing..mak ni nak ber-pet tak mampu sebab selalu takde kat umah hehehhee

payarumput21 said...

Salam..

Wah.. pakai head banging lagi.. lantak la nezha.. jangan pening terantok dah la..