mari mencari....

Google
 

Thursday, November 13, 2008

sharing is caring...

malam tadi tido lambat. pukul 2am baru boleh lelap itu pon terjaga2. ye la. kata dah bercekerama malam tu kan harus le tak boleh tido. sesak jantungku. tak kisah le. benda dah settle. alhamdullillah.. moga saya tak cepat naik angin lagi lepas ni. taktau camne nak hilangkan kepala angin ni. tapi ini pon dah banyakkkkkkkkkkkkkk berubah. kalo zaman muda2 dulu tu la pasalnya sampai bertumbuk2 bagai. hahahah.. lawak le pulak kalo diingat2kan.

sebelom tidor tu kita bantai dulu makan kek yang beli awal2 tu kan. rugi lak if tak makan lagi pon perot kosong. makan share le dengan nezha. sharing is caring kan. bukan main suka mamat tu makan kek coklat tu. dia tu kan ke hantu coklat. saya beli 2 slice. 1 perisa apple cruble 1 perisa choc mud ke hapa ntah namanya.

tengok... betapa seleranya dia makan kek tu.
eeee... geram betol so cute.


kata orang tak baik share2 sudu garfu yang kucing dah makan tu ye ke?entah le. saya biasa je makan share2 dengan dia tu cawam pinggan segalanya la.



ini le 2 keke malam tadi tu. tak habis pon.


tak habis makan kek tu. ada lagi so simpan dalam peti ais. boleh makan petang ni. alamakk.. peti ais tu nak kena kemas la. segala macam mak nenek ada dalam tu. memang dasar pemalas betol la. saya ni memang malas nak kemas peti ais tu. tapi kalo hantu mengemas tu sampai sampai licin licau peti ais tu saya lap luar dalam semua berkilattttt....

3 comments:

KV said...

wah high test nezha, makan kek sikret resepi tu!!

TEACHER OF SOMEONE said...

wah...nak jugak makan kek tu...

saya said...

kv..hehhehe..dia mmg mcm tu. itu pasal mummynya ni bongkok melayan kerenah dia je

fiqah..nak jugak? mari2..saya belanja nanti..