mari mencari....

Google
 

Monday, November 3, 2008

uwwaa... terkena...

uwwaaa...saya sudah terkena. gara2 kemaruk hadiah, en. janggel telah memperdayakan saya. dia kata nak bagi hadiah kat blog dia rerupanya 'hang-bagi-dah' (read : terkena sudah...) kat saya. huhuhu... anyway.. buat jugek la..

copy paste je ye.. jangan marah.

Law & Order
1) Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now.
kuwang, kuwang, kuwanggggg

2) Don't change your clothes, don't fi
x your hair...just take a picture.
alalal..tapi tadi saya siap blow2 rambut kira okey le tuh.ahahhaa..

3) Post that picture with NO editing.
edit takde... boh signature jek.

4) Post these instruction with your picture.
dah buat dahhh...

5) Tag 10 people to do this
ni yang lemah sikit nih... i tag everyone who reads my blog. please do, its fun!!




jangan komplen haa.. ada nampak bayang sudahh..
hehhehehe.. peace!!!

8 comments:

Janggeltrekker said...

Ayoyooooo tu gambar saya ker gambar ju-onnn??? Seram plak tengok.. Chetttt!

eedany said...

takutttt...itu macam bayang2 orang yg tak wujud!

:)

saya said...

muwahhahahaha....

KV said...

tak aciiiiii !!!!!

Ummibatrisya said...

salam,

macam nak peti sejuk :)

tak nampak apa-apa pun

tak aci!!!!!

saya said...

kihkihkih....aci-aci bukak pintu..mwuahahhaa....

Janggeltrekker said...

Memang tak aci!!! nampak macam ju-on....tak aci!!

saya said...

aciiii..sapa kata tak aci dia la yg jadi aci. hwuahhahaha.... -janggel seperti ada ciri2 tidak puas hati disitu. hwuahahha,,.. abaikannya!!!