mari mencari....

Google
 

Saturday, December 20, 2008

benci


hari ni adalah hari paling terok untuk saya. bergadoh. dengan orang yang tak sepatutnya. tak suka. benci. sakit hati. sensara jiwa raga. tak suka dengan keadaan ini. telah banyak kali mencuba untuk mengelak daripada berlaku tapi terjadi juga. saya benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

10 comments:

Ummibatrisya said...

bergaduh dengan sapa pulak ni :)

sabar ye, sabar banyak-banyak

goasop said...

sabar je la. kawal emosi. =)

sukar tp boleh cuba. mungkin menjadi.

=)

Nurmala said...

lor...
bergaduh ngan sapa pulak nih..adeh!!!

payarumput21 said...

Salam..

Hmmm... mudah2an tak berlarutan.. mudah2an.. tak de yang tercedera hati dan perasaan..

Tabah yea.. :-)

izawani/JEEN said...

Benciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... benci............. benci..........

p/s : Tukang sambung....


Dah ok ker ?

dakgilachoc a.k.a nani said...

nasihat sy seperti selalu dan kepada sesiapa sahaja..."bawak2 bertendang" kahkahkah... err...errr...errr..terbuat lawak plak..=P

Yatt said...

laaaa...
sabor byk2 k..
jgn gaduh2..
tenang k..

sowi dah lama xterjah blog ko ni..

one love said...

nak benci jugakkkkkkkk...

hehe chill :)

saya said...

hehhehee..macam2 la korang ni.. entah la.. buatla camne pon masalah ni takan dapat diselesaikan dengan mudah. apa yg saya boleh buat sekarang cuma berdoa je la. mudah2an semua ok.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

gaduh?...hehehe..bunuh je...perasaan marah tu...(sori la..lambat siang)