mari mencari....

Google
 

Monday, January 12, 2009

bosannyaaaaa....

semalam hari ahad adalah yang paling bosan. lepas tengok melodi, balik rumah. sebelum balik harus le tapau apa2 yang patot dari rumah ma kan. kahkahkah.. sampai je rumah, kemas2 tempat uk-uk sikurap. eee.. geram betol sikurap ni rajinpulak dia nak bawak tulang2 ikan ntah dari memana masok dalam bowl makan dai tu. saya marah dia semalam. jentik sikit tinga dia. sikit je la.. bagi peringatan. orang bagi makan elok2 ko sebok nak makan tulangikan ntah dari mana tu kan? esok tak bagi makan baru tau. haa. pegi carik sendiri makanan. eee.. geram betol la. bukan semalam je, dah beberapa minggu ni ada je la benda dalam bowl dia tu. hari tu kaki ketam. mau saya tak mengamok.

lepas kemas2 tengok nona. nak habis dah pon time tu. takpe2... tengokje la lagipon tak cerita menarik la semalam. sambil2 tengok tv mata pon terlelap. mamat kepochi apa lagi, menyelit masok sekali bawah selimut. haihh.. tak boleh orang nak bersenang lenangsikit, nak menyelitttt aje tau.

siap boleh mimpi2 bagai tu. hahahahaa... tapi semalm mimpi lagi horror. mimpi faizal tahir kena bunoh koranggg.. huihh... ngeri2. walhal tak pernah pon tgk dia nyanyi kat tv, dengar kat radio lagi le. alih2 mimpi dia le pulak. apakah itupetanda dia akan menang juara klagu tv3? sbb dgr dia sampai 2 lagu, ye ke?

anyway... biarkan la. malam panaskan laok yang bawak dari rumah ma tu dan makan nasi la. nezha takmo makan semalam, sampai kena pujuk2 suap baru nak makan. lenguh weh tangan nak menyuap dia makan.

obek takde kat kl. lepas dia pegi kenduri sepupu kat cheras terus ke klang pulak. katanya belah pihak lelaki le pulak. taip ada insiden kat rumah pengantin. hahahahhaa... takmo cerita la.. hal family dia. saya pon tak begitau tau sangat lagi cumanya dia ada mengadu sikit2 le semalam. haihh.. macam2.

hati masih susah. sekarang saya berada dalam dilemma. pening kepala nak pikir. entah la.. nanti2 la. apapon, negok pic nezha tido dulu ye. hehehehe.. sorry la sebab gayanya tu sepesennn je. dia takde nak posing2 la. saya pon tak reti la pulak nak memposingkan dia.



lepas kenyang tidurrrr....





kasi close-up sikit. kot2 ada sesapa yang nak kira misai dia ke. hahahah...





ok la.. itu je nak tulis harini. harap obek balik cepat. winduuuu.......
opss..lupa.. happy monday to everybody...

7 comments:

~dARlee zURiS~ said...

happy monday??
ohhh...tidak
moday yg malas!
huhuuu...

ngegee..
leh lak mimpi camtu ek
minat faizal tahir ke?? ;P

TEACHER OF SOMEONE said...

sudah lama x singgah ke sini...
jgn bosan2 dan ssh hati...
ceria-ceria selalu k...
hehehehe...

ZH - Ena said...

monday blues..mls nak pg keja ari isnin nie..kemlasan sgt2..biasanyer kucing mmg suka bwk blk apa yg dia jumpa..ok la jgk bwk blk tulang2..yg kucing mak ena, dia bwk katak msk umah..lintang pukang semua org melompat..eeeeeiiii geli tau

Ummibatrisya said...

sampai mimpi faizal tahir ni

dilema apakah itu?

ummi doakan yang terbaik untuk cik saya :)

jangan pening-pening :)

AZWA said...

mimpi faizal tahir kena bunuh...uwwaaa...tidak...my supermannnn...kahkahkah

semoga panjang umur faizal tahir dan menang juara lagu...sampai syurga tu feberet azwa huhuhu

saya said...

Zuris : tak minat pon faizal..tapi entah la dia lak yang masok mimpi saya. Huhuhu…

Teacher : tu la..saya pon minta maaf sebab say apon ah lama tak jengok blog cikguu…

Ena : katak? Hehehe..mujur saya tak geli kata. Saya tak suka dia bawak balik sampah jiran sebelah tu..

Ummi : dalam dilemma yang teramat sangatttt

Azwa : hehehe..superman tak menjadik dah ni.. moga dia panjang umor, dan kita juga panjang umor murah rezeki.

one love said...

mimpi faizal tahir kena bunuh?

wuyo!!!