mari mencari....

Google
 

Tuesday, January 13, 2009

hehehhee....


hehehhee... wah..hari ni pepagi lagi dah senyum sampai ke telinga ni. apsal ha? ada laaa.. hehehehe..

ok, memula cerita pasal semalam dulu la. balikkeje semalam rasa macam kenyang lagi. so malas le nak singgah memana beli makanan, lagipon pikir kat rumah masih ada belen roti tu masih boleh dimakan. bakar pon sodappp... tapi sampai je rumah perot berkeronncong le pulak. leceh laaaa..

so, korek2 dulu apa ada dalam peti ais, makan roti kosong dan minum air kotak. jadi la. sekali pukul 730pm obek call ajak pegi dinner. yesss!!! bagus ya amatz le tu kan. so siap2 pegi makan nasi lemak. bapak banyak makan. aahh..tak pedulikla kolesterol ke, gastrol ke hapa ke janji perot kenyang. lepas makan pusing2 kejap then balik rumah. sampai rumah teman nezha main2 kejap then tidorrrrrrrrr.....

malam tadi ada jugak mimpi. tapi mimpi2 biasa je. takde lagi mimpi artis kene bunuh ke hapa ke. hahahahhaha...

actually semalam banyak le kejadian yang berlaku, tapi malas ke nak ulas kat sini satu persatu. lagipon ada perkara yang bukan semua orang boleh tau. saya tak mau la every pergerakan pon nak kene tulis kan. takde pon peraturan yang macam tu. ada orang suka, tulis every detail, ada orang tulis pasal hal2 dunia, ada orang tulis pasal hal kerja.. macam2. seronok baca blog kekawan yang pelbagai corak can gaya penulisan. haa..sesapa yang amik subjek penulisan tu maybe boleh le baca tulisan blogger dan kaji penulisan tu. wahh..d ahboleh buat point untuk tulis tesis tu. kaji jangan tak kajiiii....

ni apa kes le pulak sembang pasal hal tesis ni kan. takde maknanya.

pagi ni nezha seperti biasa. mau-mau memekak kat telinga. selagi saya tak bangun duduk selagitu la dok menggaru2. eeeee..orang nak tidor laaaaa.. so, rutinbiasa hari2, bangun tidor, kemas tempat uk-uk dia, siap2 semua then pergi kerja. by the time saya nak panaskan enjin obek call. wahh.. apa kes call pepagi buta kan. sekalikata nak hantar pergi kerja. wahhhh.. ni mimpi apa lak orang tua ni kan. ye kan je la. bagus juga tak payah drive hari ni . jadinya hari ni saya pergi kerja obek le yang hantar. sepanjang perjalanan sembang macam biasa. owh.. saya dah bercakap2 dah. takde lagi cakap tru sms, sekarang dah life punya telecast. hehehhehee....

malam tadi dia bagi bunga telor sepupu dia yang kawen tu. lawo gak le. tapi bunganya je la, telornya elekkkk.. elok pon. kalo tak sapa nak makan telor tu. saya tak berapa gemar sangat.

tapiii.... apabila orang lain yang hantar ke office adalah schedule saya telah terberubah. saya udah jadi lambat. gerambetol. tapi takpe.. kalo bising2 kang tensen lak mamat tu kan. so, diamkan je la. saya biasa budget sampai office dalam 850am macam tu so masihada masa untuk pergi kedai depan yang mahal tahap dewa ni untuk beli karipop besar penumbuk baby baru lahir dengan harga 5 kupang. tapinya.. tapi saya cadangan bolehle pergi minum dulu dengan obek sekalinya udah lambat samapi saya pon malas le nk bukak mulut ajak pergi minum .kalo tak kang lagiiii lambat saya sampai office. jadinya saya adalah kelaparan sekarang ni. ggrrrrrr...

takpe la..lunch kang saya bedal cukup2. harap obek tak lupa nak jemput saya udah le. jangan jadi macam hari tu, hantar kononnya sekali nak balik pukul 545pm saya call dia ada kat putrajaya lagi. uuwwaaaaa.... jenuh menunggu. hantu betol. opss..sorry pepagi terkutuk hantu lak. kahkahkahkahkahhh...

ok la.. ituje nak tulis harini.. nanti kalo ada masa buleh tulis lagi tapis ekarang adalah macam busy sikit la. nak melawat2 blog kawan2 pon kadang2 curi2 masa. hehehhee...

have a nice day...

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

padanlah senyum sampai ke telinga ek ;)

Ummibatrisya said...

kat sini ada karipap yang sangat sedap,

selalunya ummi akan beli 6 biji RM2.00, bagi 2 biji kat kawan dan ummi makan 4 biji

esok nak beli lagi :)

saya said...

zuris : dah terlalu lama berduka..hari ni baru la nak senyum..

ummi : nak jugak karipop..kuih fav saya tu..

CuTeMiUt78 said...

oh.. patut ler senyum smpi ketelinga.. ada makna rupanya.. takpe la..asalkan bahagia..