mari mencari....

Google
 

Thursday, January 22, 2009

nak cari ni...



saya tengah mencari benda alah ni la.. golf set untuk beginner. kalo ada sesapa yang tau mana nak beli murah punya inform saya ye. 2nd hand pon buleh tapi takmo le yang terok beno. agak2 condition 8/10 tu buleh la..

so, isi perotnya nak le ada benda2 nih ye...

1 Driver
1 Wood 3
1 Wood 4
1 Iron 5
1 Iron 6
1 Iron 7
1 Iron 8
1 Iron 9
1 PW
1 SW
1 Putter
1 Golf Bag - harus le ada kalo tak nak suruh hangkot guna guni beras ke?

aaa..so kengkawan tolong inform ye. saya tau kengkawan saya kat sini semuanya penuh dengan informasi hiburan sensasi semua. cepat2 bagi info!!!!!!

love you lah!!!

4 comments:

ZH - Ena said...

klu nak beli 2hand, cuba buka web nie mudah.com.my

mcm2 ada kat sini..try la

goasop said...

cambest je men golf. tapi smpai sekarang tak pnh try. padang golf selalu la tgk. ehe.

saya said...

ena : kat mudah.com tu saya dah tgk dah.. hehhehe

goasop : mari2 kita men gop. hehehhe

kak ina kl said...

amboi...dah ada hati nak main org kaya punya game ye...tak apalah..mana tau nanti boleh bergaul dgn org kaya...pastu dpt tender..pastu..betul-betul jadi oran gkaya...