mari mencari....

Google
 

Wednesday, January 21, 2009

yeayy... he's back!...



yeayyy.. obek dah balik!!! seronoknya. semalam dia sampai sini pukul 5pm. bagus2! clap2! so, malam tadi pi kuar makan2 la. tapi saya pulak tak berapa nak selera. perot tak sedap le. spoil betol. tapi takpe. seronoknya... makan apa ye malam tadi. owhh..saya makan mihun goreng, obek makan mihun sup. mihun goreng tu kaler coklat tapi pedas ya rabbi. gila la. ingatkan tak pedas tak sangka lak boleh macam tu sekali. uwwaaa.. lenkali nak pesan awal2 kat kedai tu takmo pedas2. air teh 'o' limau suam standard la.. memana pon itu la dianya air dia.

obek tak beli apa2 pon. hahahaha.. takpe la. bukan ada benda2 pelik pon kat sana, yang penting selamat balik dan cepat balik. itu yang lebih utama. so, discusion malam tadi adalah berkisar tentang kejadian magik kat rumah tu le. obek kata nanti dia bawak pakcik dai tolong tengok2kan. entah la.. biarkan la. saya kata kalo ada hantu pon takpe asal jangan kacao saya. kalo ye baik beno hantu tu nak tolong jimat letrik rumah saya tolong le kasi kemas sekali. lap la tingkap2 mop2 lantai ke apa ke. hahahahahha.... benci aahhh...

hari ni saya pergi keja dengan hati yang berbunga2. camne rasanya tu alaa..rasa yang macam happy tu le. tak kira le bunga kembang pagi ke bunga taik ayam ke janji bunga la. tersengih2 sensorang dalam kereta. 1st sebab happy. 2nd sebab dok dengar celoteh dalam radio. hahahha.. macam2 perangai orang kan?

nezha semalam entah le kenapa dia buat perangai betol. asyik le nak berkepit je 24jam. kejap2 meow, kejap2 meow. ada something kot. tapi nak cakap tak reti. hehehhee.. sian dia. tu la.. saya ajar a.b.c dia pi gigit2 buku tu habis camno nak pandai??

next week cuti lama. haih..malas betol nak cuti2 ni. masalahnya kena paksa amik cuti sebab alasannya kata semua orang cuti. so, office tak bukak. lama tu weh.. 3 hari. rugi cuti saya tau. lagipon saya bukan ada hal apa nak cuti lelama nih. tetiap tahun pon mesti macam ni. tu la..saya sorang je melayu kat sini lenlain semua cino. hampeh betol.

kat office cuma dapat satu je hamper. padan muka. terbalik lak saya dapat tapi kat rumah. hwuhaaa...obek lagi la dapat. lantak le sana. bagi kat dia nanti boleh bawak balik kampung dia. kat kampung dia ramai kanak2 kat rumah saya takde orang. lagi pon benda yang sama je, keropok la biskut la apa la. limau? aduihhh... kembong dah perot takmo dahhhhhh....



apa la saya cerita mengarut2 hari ni. tapi cuba tengok life instructiontu. menarikkk... heheheh.. kalo dipikir2kan memang ada betolnya. memang nampak macam simple je tapi sangat la susah nak melaksanakannya. apa pon, kita harus cuba yang terbaik.
obek, best la obek dah balik. hehehehhe... malam ni kita pi kuar pusing2 ye? ladies nitekan? huwahhahahaa... love u obek. eh.. love you too my readers! (ada ke readers?). hahahahaha....

12 comments:

one love said...

saya pembaca blog awak ler!

so, i love u too!

saya said...

i love toooooooooo....

KV said...

yay!!! obek dh balik!!

chronicles of angelzz said...

skala life instructions tue...

Ummibatrisya said...

baca ayat kursi :)

ummi rasa mungkin terlupa nak on kot :)

tak pe tak pe jangan panic, obek dah balik suruh pak cik dia tengokkan :)

nURmALa mAZLan said...

wah.....
melepas kan rindu la ni ye..

saya said...

kv : yeayy.. obek dah balik..

angelzz : instruction tu amek kat tenet sajorr...

ummi : tak.. memang saya on. pasti.

mala : rindu-rinduan...

ZH - Ena said...

ena la pembaca awk..sukanya hati dia bila obek dh blk..ceria sentiasakan..

jgn sedih2 lg tau..mlm nie nak g maner tu..tgk wayang la tu

Cik Jah said...

antoo???tolong mop umah awak?...ehh meh mop umah kita skali meh.

AZWA said...

kejadian misteri apakah itteww?? biar hantu betul, jangan orang yang jadi hantu lagi bahaya huhuhu

waduh...patut la bunyi happy sajorkk obek dah balik yeayyyy

fazemy said...

mcm dh komen entry ni smlm..aik mana hilang komen saya?aiyyak!

wah hepi nya dia..hepi for u too.

saya said...

ena : baru nak mencerikan diri nih. hehehe

cikjah : haa..itu le pasal. kalo baik beno tlgle buatkan koje rmh kita2 ni kan?

azwa : kalo hantu kepala hitam sng nk dibuat..ini masalahnya tak nampak..

fazemy : masalah teknikal tu. hehehe...