mari mencari....

Google
 

Friday, February 27, 2009

apa lagi nak cakap...



apa lagi nak cakap? entah la.. tak tau dah nak cakap apa. kadang2 rasa macam malas je nak cakap2 or tulis2 or sembang2. bukan menyenangkan fikiran, makin menyemakkan ada la.

malam tadi mimpi lagi. kali ni mimpi yang menakotkan. tak de la mimpi hantu..tapi saya mimpi masa tu saya macam hidop susah la.. orang takmo tolong, ada kawan pon takmo tolong semua melarikan diri. ada yang nak tolong pulak kene bayar deposit dulu. wahhh.. hebat.. mintak tolong kene bayar deposit gitu. hahahha.. macam2 peel mimpi nih. masa dalam mimpi tu saya macam susah sangat. kereta takde, kene naik bas kesana sini, tunggu berebut bas dalam hujan lebat dengan ramai orang. pas tu tinggal kat area yang ala2 kurengg la. huhu..sedih sangat tau. saya bangun pagi tadi tu pon pasal tersedar si nezha tu pegi berlari2 terpijak kepala saya. aduhhhh.. ko tu kalo ringan takpe nezha, ini sepikol. sakit tau tak. harap mimpi tu tak la jadi kenyataan. saya takot. bila tersedar baru la saya teringat, agaknya kalo time saya susah ada ke orang nak tolong saya. ada ke orang yang nak kasihankan saya. ada ke orang nak bagi saya tumpang berteduh dari panas dan hujan. entah la....

lampu flourescent tu belom repair lagi. malas la tak kuasa. semalam balik lambat sebab ada hal. balik2 je drive lelaju sebab sian kat nezha dok kat rumah bergelap sensorang. sebelom balik singgah kedai dulu beli air mineral. takde mood nak makan. tapi roti ada kat rumah so pikir makan roti je la. jimat belanja. samapi je rumah nezha dah meow2 menjerit. huhu..alalal siannya dia. pelok2 dulu baru kemas2 barang. mandi2, duduk tengok tv. kejap tu obek call. hehhee...itu cerita di lain entry.

ok la..takde mood nak tulis apa2.. harap semua orang gembira hari ini..

3 comments:

~dARlee zURiS~ said...

asal ek kamu selalu mimpi?
tido tak basuh kaki ek?
hehehe...

saya said...

huishh... tu yg pelik tu. walhal dah basuh kaki siap gosok gigi basuh muka segala. hahahhaha...

nURmALa mAZLan said...

sebelum tido baca doa banyak².. mainan tido tu..