mari mencari....

Google
 

Wednesday, February 25, 2009

apa nak cerita ye...


apa nak cerita ni ye? ayoyoyoyooo... boring la. hidp adalah membosankan. keseorangan. mujur ada nezha. nezha. kaulah buah hati jantong limpa peparu hatta urat saraf saya. huhuhuhu.....

malam tadi... oh..takmo cerita la pasal malam tadi. hehehhee...

nezha adalah amat manja pagi tadi. pagi ni hujan le pulak. liat betol nak bangun. saya dah terpikir2 je nak amik el. hehehe.. tak kuasa le nak meredah hujan. sekali tu keinsafan datang le pulak. kahkahkahkahh.. sebab ada la saya ada terbaca satu blog ini, dia kata tak baik malas2 or kutuk2 tempat kerja sebab itu tempat kita cari rezeki, cari makan. masok akal jugak ye. selama ni tak pernah lak terpikir. kahkahkahkah.. nampak sangat saya ni cetek pemikiran. alhamdulillah.. berkat la orang yang mengingatkan saya ni.

tengah dah siap2 pakai baju koje tu sempat gak lagi tergolek sebab sejukk.. hujan mencurah2 pulak. gelap lak tu. aduhduhduhduh... nezha tengok saya dok tergolek tu dia pon ikot golek jugak. gatal. pas tu saya bangun dia dok menggaru2 ajak baring lagi. eee..sabar je la. ikotkan hati saya selubong je terus nezha oii..tapi apakan daya. tugas menanti nezha sayang ooii...

malam ni nak buat apa pulak ye. ada sesapa nak temankan saya kuar berhuha2. aduh..pagi tadi baru letak entry pasal keinsafan, belah petang ajak orang kuar pegi huha2 pulak. apa da... oh, mana nak cari parttime bf nih. huwahhahaha....

sekian entry merapu untuk petang ini. wassalam.

2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

ohh..dah tau pasal tu
tp..dok suka gak ngate2
hehehe..

jom2 kite tengok punisher mlm nie
;)

saya said...

ye..dah tengok dahhh!!!!