mari mencari....

Google
 

Friday, February 20, 2009

busy la...

alalallalaa.... hari ni saya busy sangat la.. tak sempat nak buat apa pon, tapi masok juga sini sebab nak tengok2.
jangan lak buat spekulasi attention saya semalam tu pasal kepak-kepak-kepung. takde maknanya. hehehe.. bukan la.. ini pasal kerja.
esok saya kena attend satu benda la pasal kerja. tapis aya tak suka dan tak mau pon. tapi kene paksa dek obek sebab dia yang registerkan saya. benci la. sendiri buat la ini saya lak yang kena.
jadinya, kawan2 semua tolong la mendoakan saya supaya saya success esok ni ye. wish me best of luck tau!!!!
anyway, tataplah gambar nezha tengah termenung tu sebagai tandahati dari saya. chewahhhh....
love all of you....

4 comments:

one love said...

esok datang yer :)
bwk nezha dan kengkawan sekali!
hehe

nURmALa mAZLan said...

sama la kita pon bz gak..tu pasal x update blog..egegegege``

~dARlee zURiS~ said...

hehehee
apa2 pun..gud luck lah ye
=)

saya said...

tq semua... ada orang tu invite2 chicekn je tu. huwhauhaaha...