mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 17, 2009

erkk...



hari ni kenyang. sapa kata kalo susah hati tak larat nak makan. saya kalo susah hati lagi membuak2 selera amkan tau. ala2 kalah orang somalia makan jangan taktau. bengang betol. tak tau la apsalkan. orang patotnya lagi susah hati lagi tak berselera, tengok nasik on takmo, saya pulak lagi berlegar2 kat kepala menu2 yang saya nak makan semuanya berderet je tunggu giliran. hahahhaa.. biar la.

so tadi pegi makan piza. lantak la. bukannya habis pon tapi tapau la bawak so petang kang boleh panaskan makan lagi. paling terok pon share je la dengan nezha. mamat tu mana menolak. semua dia sumbat.

entah la..sampai bila la hati nak tenang.

ni muka nezha malam tadi. sejak kehilangan sikurap tu dia pon sedih je la. saya pon masih terbayang2 je sikurap tu everytime saya bukak pintu. rindunya pada dia. semoga dia selamat hendaknya. kehilangan yang secara tiba2. saya sedih tau. walopon saya panggil dia sikurap tapi dia mana ada kurap lagi dah. dah lawo bersih bulu cantik kilat saya dah bagi ubat, mandikan semua tu. cuma tak bawak masok dalam rumah je. rasa bersalah le pulak. hai sikurap.. kalo saya ada buat salah maafkan la saya. i love you sikurap...



ini namanya dah ketandusan mainan namanya. tisu gulung pon boleh jadi mainan. hantam la. gigit2 sampai hancur pas tu satu keje lak saya nak kene bersihkan dan make sure takde serpihan tisu tu dalam mulut dia kalo tercekik kang sapa susah? sayaaaaaaaaaaaaa jugak yang susah.
sebenarnya banyak saya nak tulis. tapi saya rasa tak payah le kot sebab rasa macam tak sesuai le pulak. takpe la.. balik kang cakap dengan nezha. dia tu ada pendengar yang setia. kadang2 tak berkelip2 mata dia kalo tengok kita bersembang dengan dia. ntah le dia paham ke tak bior le kan. anggap le dia paham. kahkahkahkahhh.... apa la saya mengarot ni....

5 comments:

en_me said...

tak nak sembang dengan me kerrr.. me paham me paham tak macam si nezha tewww.. ehehe

Ridhuan said...

seb baik ada nezha.. xde la ckp sorg2 heheh

nURmALa mAZLan said...

kak..kita kalau tgh ada masalah..lagi banyak makan..wakaka~~~

alalalala...siannyer nezha men ngan tisu..

AZWA said...

masa susah hati memang kita kuat makan huhuhuhu...tak apa...makan ajerr...ye nezha kan..

saya said...

en_me : buleh2, meh le sembang dengan sayaaaaaa….muwahhahaa…

duan : kalo dah terdesak tu saya ckp gak sorang2. hahaha..

mala : tau takpe..lagi byk prob, lagi byk mkn.

Azwa : azwa pon sama ye mcm saya? Kihkihkih…takpe..ada geng