mari mencari....

Google
 

Monday, February 23, 2009

good morning monday...





hari ini hari isnin --- jangan marah2
hari ini hari isnin --- jangan sakit hati
hari ini hari isnin --- jangan tension2
hari ini hari isnin --- mesti suka hati....

kita sebagai rakyat malaysia yang berwawasan haruslah menerapkan nilai2 murni dalam diri kita supaya mencintai dan menyukai hari isnin kerana isnin ialah hari untuk permulaannya hari bekerja jadi kita haruslah menyayangi hari isnin sebagaimana kita menyayangi hari jumaat kerana tanpa bermulanya hari isnin maka tidak akan tibalah hari jumaat yang kita nanti2kan itu. olehitu, saya menyeru kepada seluruh warga malaysia supaya kita mengamalkan sikap dan budaya "marilah mencintai hari isini". sekian, terima kasih.

7 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

Jom ar mencintai hari isnin..
aku paling suka hari isnin dan hari yang lain..

Baik ar 'saya'..
motivasi pagi neh..
Thanx share..

saya said...

miwhahahahaa.....

Ummibatrisya said...

terima kasih untuk kata-kata motivasi itu :)

nURmALa mAZLan said...

wah!!! sangat memotivasikan diri
tapi saya sangat stress skang..wuaaa!!

one love said...

motivasi pagi!

bagus!
hahaa

saya said...

motivasi untuk diri sendiri sebenarnya tu..malas gilaaaaaaaa

~dARlee zURiS~ said...

ohh..tersentap
;P

yelah2..
cintai hari isnin ek
hehehe