mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 10, 2009

kosong...


kosong je rasanya.. macam takde apa2 pon. boring melampau2. obek takde pegi outstation. benci ahh... koje belambak tapi malas nak buat. nezha ok je tapi pagi tadi dia gigit tangan saya. saya tengah tido sekali rasa apa ke benda menggigit2 jari ni, terkejut makcik ingatkan "ta ya lam". ko jangan buat gilaa.. rupanya mamat kepochi tu la. aduhhh.. tak cukup makan ke nezha oiii.. takde la sakit, gigit2 manja je nak ajakmain pepagi buta tu. tak kuasa la. orang nak tdio. dah le malam tadi tak boleh tido lansong. serba tak kena.

jadinya hari ni saya takde mood. malas la. mulut lak sakit pecah2 orangkata kena 'mata ikan' tu. sakit la.. 3 sekali lak tu. belah kanan atas 1 bawah 1, belah kiri bawah 1. sakittt.. nak bukak mulut pon sakit. nak gosok gigi lagi la bercinta. pedihh.. nak makan takde selera.

apa pon, harap anda semua sihat sejahtera ye...

love you obek, love you nezha, love all of you...

7 comments:

one love said...

kalau kena ulser, memng sengsara wo!

semoga cepat sembuh dari ulser :)

~dARlee zURiS~ said...

love u too
;P

alalaa..cian die
obek takde sakit lak ek
letak colgate lah
tak pun garam
mesti cepat baik pasnie

Ummibatrisya said...

letak aje garam kat situ, esok mesti baik :)

saya said...

1 love / zuriss / ummi : letak garam pedihhhhhhhhhhhhhh

LotsOfLove-Pearls said...

Love ya tooo..

**chantek pict!

ZH - Ena said...

huhuhu sama la ena pun kena ulser..skt gila bila nak mkn tapi ok lg la gosok gigi..

ciksaya tak gosok gigi erk..ptt la ada bau smp cini heheheheheh

saya said...

pearl.. pic amik kat tenet jeee...

ena : sakit mulut.. mmg seksa nk gosok gigi.. kehkehkehhh