mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 17, 2009

mimpi : laksa...


heheheh...malam taid mimpi pasal laksa le pulak. hari2 pon ada mimpi tau.. saya nak buat koleksi mimpi saya kat blog nisupaya esok2 bila2 masa saya boleh review balik apa yang pernah termimpikan. mesti best ni. ehh..sukati la mimpi diri sendiri bior le nak simpan ke apa ke.

malam tadi mimpi jual asam laksa la. laku gila weh.. sampai berkilo2 laksanya saya jual. tapi saya macam ada power, saya boleh tau sapa yang ank beli laksa tu dan berapa banyak yang dia nak. jadinya persediaan penjualan laksa saya tu tak le membazir. kiranya semuannya habis la.

so satu hari tu saya nak pergi mana ntah, tapi saya dah tau la ada sorang ni nak datang nak beli laksa. so sampai sekerat jalan saya nampak orang tu, saya tanya nak pergi beli laksa ke? dai kata ha.ahh.. saya kata saya dah siapkan kat kedai awak pergi je amik terus. orang tu pon just cakap ok je la. chewahh..

so, itu je la mimpi malam tadi. kahkahkahkahkahkk...

kesimpulannya, saya takde pon teringin nak makan laksa or ternampak laksa or apa2 yang berkaitan dengan laksa. cumanya muka saya je kot ada kaitan dengan asam laksa sekarang. sebab masam je. haaa...mungkin le tu. muka masam macam asam udah mimpi jual asam laksa.

takpe la..masam pon masam la...

p/s : saya still sakit hati, still susah hati---

5 comments:

~dARlee zURiS~ said...

laksa???
sedap tu...

napelah takde ubat sakit hati kan??
huhuu...

Ummibatrisya said...

laksa, ummi suka :)

tambah-tambah letak otak udang sikit, memang sedap :)

apsal ni, sakit hati aje?

hidup mesti happy!

~Cinta Cukulet~ said...

sedapnya kalau dapat makan laksa time ni...laksa penang pulak tu...ishk3 meleleh ayaq liur hehe

saya said...

darlee / ummi / cukulet : wahh..semua orang suka laksa ye? apsal saya yang tak suka laksa tapi saya yang mimpi laksa ni?? hahahhaaa....

LotsOfLove-Pearls said...

Oit..
Makan Besarnyer..

jangan ar masam2..
senyum skit jer..
ngeeee