mari mencari....

Google
 

Saturday, February 7, 2009

ngantok le...


hari ni penat tau. macam2 kerja dah buat hari ni, pagi2 pergi kedai beli roti canai buat breakfast. hehehe... tapi tak sedap le roti canai tu. kuah pon tak best. sikit lak tu tak mencukupi untuk 4 keping roti canai. kedekot. rugi beno ke if bagi kuah elok2. kalo rasa2 tak de. modal buat je la kuah kari kosong. ini kuah dal kononnya tapi cair hebe.. ntah la. sudahnya makan sekerat je. sampai sekarang ada lagi 3 keping. membazir betol.

tadi ma pergi kebun, saya sapu rumah. penat gila. sapu laman aduhaii..musim daun gugur.. hehehe.. jangan memain, rumah saya pon ada musim gugur tau. kahkahkah... tapi tak larat nak sapu keliling, so sekerat je la sapu. pon tak larat nak bakar daun2 yang dah dikumpul tu. bior sana nanti petang suruh ma bakarkan. saya kalo bakar sampah kang habis sekotak mancis tu pon belom tentu sampah tu habis terbakar.

lunch masak asam pedas ikan keli dengan tauhu sumbat. sedappp.. makan banyak. hehehhee.. leceh kalo balik rumah ma takde chance nak diet2 nih. sebab ada je makanan nak dimakan.

obek kerja hari ni. tadi dia sms kata budak2 dia buli dia. wahh..buleh lak macam tu. sesekali kene buli apa salahnya. kehkehkehkehkehh...esok dia outstation lagi. benci aahhh.. kali ni taktau bila la pulak nak balik. tak suka if obek takde. rasa sunyi. walhal kalo ada pon dia kat sini bukannya mengadap dia je 24jam. tapi entah la..rasa sunyi tu lain sikit la. harap obek balik cepat la. saya kalo dia takde mula la emosi tak pasal2.

tadi tengok kartun popeye. wahh... kartun favorite saya tu. kecik2 dulu gila sangat dengan kartun popeye sampai paksa ma belikan baju gambar popeye. dulu2 payah betol saya nak dapat baju baru melainkan hari raya je. ye la..hidup susah dulu. ahh..takmo ingat2 la.

so, sekarang ala2 mengantok le pulak. nak tidor mata tak boleh lelap, terkebil2 je pedih. selalu je macam ni tau. bikin spoil mood nak tidor.

ok la.. love u obek, love u nezha.. love all of you too...

6 comments:

one love said...

tdor...
best :)

nURmALa mAZLan said...

best!! nak tdo jugak..tapi kepala tgh sakit nih..aduh!!

www.katobengke.com said...

salam knal yah......
bolehkan.....
plss....
kagak apa kan kita saling bersahabat,.....

MARKET VALUE said...

Nice posting and. smile 4uu…. weekend visit and great days :)
http://marketvaluer.blogspot.com/

www.katobengke.com said...

thank you for visiting me back to the blog ....
I hope we can establish friendship strap ....

KV said...

argh,.. best nya tido. Tp bila anak kecik ni jarang dpt peluang tido siang. Haha.