mari mencari....

Google
 

Tuesday, February 3, 2009

preview demam...

sian tau kat nezha korang..dia demam tau.. asyik tido baring je melepek.. jadinya untuk tatapan korang2.. tengok la muka demam nezha ni..moga2 terubat rindu korang kat dia. eh..ada ke orang rindu kat nezha? apsal tak rindu kat saya??? ini sudah lawan towkey..

ni pic ni dia tengah baring tido la kat katil dengan saya. demam harus dimanja lebih2 sikit. ala..kalo tak pon memang tido kat katil dengan saya jugak.




apapon, doakan moga nezha cepat semboh ye. nak bagi makan ubat bapak seksa berpusing 1 alam ni baru boleh mendapat. gila la.. tapi camne pon tetap kena paksa gak kalo tak nanti lagi payah.

jadinya saya dah 3 hari berendam air mata la tak tido malam menjaga dia. chewah... dah-dah..takmo ckp byk2 kang banjir office ni.

love you nezha.

love all of you...

p/s : more pics and story about nezha demam will come.. tungguuu sampai saya ok sikit.

3 comments:

nURmALa mAZLan said...

kak..
bawa tak dia gi klinik..
huhu~~~ sian arr tgk nezha cam tu..

kak..kita nak address akak

Ridhuan said...

lor nape nezha demam tu? mem cni nak jaga..

saya said...

mala : address? huhuhu..rahsiaaaaaaaaa

duan : duan jaga nanti lagi dia demam. hehehe... nezha dah elok dah...