mari mencari....

Google
 

Monday, February 16, 2009

suap-suapan...

testing..testing... ni first time nak load video masok kat sini. kalo menjadi, bagus, kalo tak menjadi kira nasibla..

ni video saya bagi nezha makan suap2an manja gitu semalam. benci tau mamat ni makan ganas. hehhee.. enjoy je la ye.. kalo tergelap tu maaf je la.. udah guna hp cikai je ini la hasilnya...



video

saya tengah susah hati sangat sekarang. uuwwaaaa..bencinya. kenapa? kenapa?? kenapa saya yang kena??? tak patot betol.

4 comments:

nURmALa mAZLan said...

kita c reti nak taruk video kat blog..caner ek??

one love said...

gila comel nezha!

and what happened?

ZH - Ena said...

laju nya nezha mkn suap..manja nya..

mcm maner upload video tu..ena try tak jd la huhuhuh

naper lg nie..tak ok lg ker :0

saya said...

mala : ada icon kat tepi sblh upload pic tu..say apon main hentam je tak sangka blh menjadik pulak. hehehhe...

ilove : nezha comel? saya lagi comellll.....

ena : dia kalo bersuap laju la.. cuba mkn sendiri..berkurun menuggu..