mari mencari....

Google
 

Wednesday, February 4, 2009

takde apa2 - bah.2...

saja la nak mengupdatekan peristiwa takde apa2 hari tu. kahkahkahh..tu yang ada siap siri bahagian ke-2 tu. melampauuu.... tapi sorry la pic tunggang langgang. terima je la seadanya...



ni masa tengah tunggu makan kat kedai parameswara tu le.. pemandangan tengok pualu besar katanya. gambar adalah blur. hehehhe....


masa ni air laut dah mula nak naik. ngeri2.. saya tak suka. takottttt!!!!


ini le ikan belacak yang saya cakap buleh trbang2 tu. gila la banyak merayap geli. yg saya bulat2kan tu le diantaranya. kalo tengok real meremut korang.. ayoyoyooo.. mujur tak terbang ke atas. kalo tak harus pengsan.



ini apa ntah namanya on the way ke pekan melaka tu ke.. gambar gelap. kahkahkahkahhh...



chewahh..ini pintu gerbang melaka la.

takpe la kan cerita dah basi pon sukati la nak boh gak. owh..masa saya pergi melaka nezha adalah tinggal kat rumah. saya cakap kat dia saya nak kuar kejap nak pergi kerja je. kahkahkahkahhh..

4 comments:

Yatt said...

sonok dpt cuti2 malaysia ni..

~dARlee zURiS~ said...

wahh..g melaka ek
best2...

en_me said...

ammvoiiii sonoknyerr jalan jalanns melaka tewww..

hi cek sanyaleeya tewww, salammms dr me dikejauhannnns

saya said...

yatt & zuris : sronok mmg sronokla..rm pon seronok keluarrr.. hahah

en-me : hi.. salammms dr saya disinnewww... hehhehee