mari mencari....

Google
 

Sunday, March 29, 2009

ada sesapa rindu?...

hehehhehe..
takde apa la.. saje je nak try test tengok kot2 ada ke sesapa yang rindu kat saya ke, kat nezha ke. mana la tau kan tetiba je ada secret admirer.


huisshhh...takde maknanya la korang ank rindu kat saya. kalo kat nezha tu kot2 jugak la. pegi baca kamus lagi bagus.
masa saya kecik2 dulu selalu kene paksa baca kamus. bukan baca macam baca buku tu, kene cari makna dalam kamus la so kene bawak kamus ke hulu ke hilir. at the time tak tau maksud je terus bukak kamus. sampai lama2 dah jadi macam habit pulak. chewahh..masa tu turutan a-b-c tu saya dah teror dah..takyah nak kira2 dari a-b-c terus tau hurup P tu ialah antara huruf O dan Q.
tapi itu dulu2 la. sekarang dah sengal dah. sedih.

3 comments:

julietANNA said...

kucing sy dah ok skrg.
mkn dia dah ok.hehe ;)

LotsOfLove-Pearls said...

rindu-rinduan jadi kenang kenangan..
huhu..

aku pun terer 'baca' kamus..
huhu..

dah lama ar xbelek2 kamus..

saya said...

juliette : kucing dah ok? good.. boleh kawan dengan nezha!

pearl : hehehhe.. 1 geng le kita ye.