mari mencari....

Google
 

Tuesday, March 10, 2009

apa yang tak kena...



sejak dari hari jumaat lagi pc kat office ni takde internet connection. maslahnya kat pc saya dan lagi 2 pc. yanglain ok le pulak. apa sebabnya ha?? cek dengan telekom kata line ok. memangle ok kot sebab kalo tak ok mesti semua pon tak de internet connection. ini ada sekerat2 pulak. adakah hantu internet telah menyerang office ini? sila jawab. kepada pakar2 IT diluar saya tu sila la habaq mai kat cheq apa masalahnya nih...

aaa..itu cerita pasal pc. ini cerota pasal nezha. mamat tu dah ok dah. tinga can cun dah. dah jadi hensem boy semula dah. suka la tu. malam tadi saya tengah tido dia bantai berjalan atas badan saya. mau tak terkejut dog dibuatnya. hantu betol.

sejak semalam makan banyak. apsal ha??

eh.. apa2 je la entry hari ni. tu la sengal cuti lama sangat. saya boring je if cuti lama2 ni. bosan. patutnya suka la kan. appa daaa...

okla.. malas nak tulis.

love you obe, love you nezha and love all of you....

3 comments:

nURmALa mAZLan said...

biasala tu..
lepas cuti lama, pasti kesengalan melanda..ekekeke

saya said...

ha'ahh mala.. sengal betol rasanya..

~dARlee zURiS~ said...

kemalasan melanda
huhuuu....

samalah kat sini
connection cam hampeh
sengal.