mari mencari....

Google
 

Monday, March 30, 2009

memang nak kena budak ni tau...



eeeeeeeeeeee.. memang nak kena budak ni tau. semalam kan saya pergi le kenduri si mala kawen. hehehhe.. tapi itu nanti cerita. buleh ke cerita sebab tuan punya badan belom tunjuk pic dia kawen lagi. kang tak surprise pulak. ayoyoyoyo... takpe2.. draft & simpan dulu.

ok, berbalik kepada cerita budak ni. balik dari kenduri tu semalam sakit perot la. taktau apa pasal. ok2, itu cerita lain. ni nak cerita pasal budak ni. (banyaknya iklan). saya nak tidor petang tu sebab macam sakit kepala le pulak.

so naik bilik nak baring2 la. sekali ap ani bilik bau macam busuk je. macam bau kat kedai pet je ni. suspen2. cari2 'bahan buangan' kot2 jumpa takde la pulak. ok. so baikk punya landing. sekali, eh apa ni? basah2 le pulak. cium2 test2 tengok ayoyoyoyo..rupanya budak tu dah kencing kat katil saya. ini sudah mendatangkan kemarahan. orang dah le sakit kepala dia buat hal le pulak. dah lama dia tak buat perangai ni tau. hari ni lak buat hal. geram betol.

sabar2.. ganti cadar. cadar tu dah le 2 lapis sebab konon nak bagi tebal2 sedap le sikit. tembos korang.. double sakit hati. kene ganti 2-2 cadar. ok settle. patot masa saya masok bilik dia diam je kat depan tv, kalo tak tu dia yang dulu2 lari masok bilik. dah buat salah rupanya! sambil tukar sambil bebel2 dan marah2. chehh.. marah camne pon dia bukan paham buat sakit mulut je membebel. ok.. dah siap semua nak baring dah ni. amik selimut sebab sejuk. aik.. macam ada lagi bau busuk ni. ini tak buleh jadi. sekaliiiiiiiiiiiiiii.. selimut pon kene!!!!!! hantu betol tau nezha ni. triple sakit hati. aduhhhh.... kali ni takde lipat2 dah selimut tu saya humban je masok plastik nanti nak hantar pi dobi.

kali ni memang saya jerit-- NEZHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

aduhhh..rasa nak piat2 cubit je di ani tau. in fact memang dah nak jentik pon tinga dia tpai dia dan2 tu jugak buat muka kesian dan meow. owhh... tak terjentik rasanya. tapi dalam hati rasa membara2 nih. geram sungguh. sabar2.....

last2 saya pelok dia kuat2 sampai dia menjerit. hahahhhaa.. geram betol.. biasa pintu bilik tu memang terbuka je takde la pulak dia nak buat hal. ntah semalam apsal. dia takot ke, marah ke, merajuk ke apa ke saya pon tak tau le pulak. aduhh...

kaya la kedai dobi hari ni basuh comforter sampai 3. 1=rm15x3=rm45--lesap!!!

sudahnya saya la merajuk dengan dia. dia nak datang lesek2 pon saya tak layan. makan pon saya tak tunggu, biorkan je. dia lompat2 pon saya tak tengok. marah la konon. pas tu saya perli2 dia la. macam le dia paham kan apa yang saya cakap tu. memang paham pon!!!! sebab dia datang slow2 dan melengkor atas perot saya. tau pulak nak pujuk orang balik. aduuuhhh.....

sapa2 nak cubit nezha dipersilakan. hahahhahaha.. lantak ko nezha.

6 comments:

~dARlee zURiS~ said...

hahaaa..
meh sini nak piat tinga die sikit
apalah nezha nie
dah besar2 kencing tilam ke ;)

alaa...upload ar pic mala tu
nak tengok.

aNIe said...

Adoiii...seb baik dia kencing aje...buat dia melepas...lagi haruuuummmm....

Akak pernah kene si kecik ni berak atas kusyen besar tempat kita lepak2 depan TV...mau dia mak aiiii....

Memang nak kena dah neezha ni...piatkan tinga dia tu...biar dia paham sikit

ijechan said...

hhaha! ada 2 sebab..

dia tak sempat nak g toilet la tu. =)

or..

dia nak suh g anta dobi ke3-3 comforter tu.. nk ckp xpndai.. kencing.. settle! ehe

eiza in the house.. said...

salam ziarah...pesal cute sgt nama dia..heheh

LotsOfLove-Pearls said...

aku sengih2 baca n3 neh..
huhu..
bertuah nyer nezha coz disayangi oleh bosnya..

huhu..

sayang nyer RM45..

nezha, u nak buat lagi silakan k.. Majikan u penyayang. xkisah.. huhu..

saya said...

zuris : mmg nk kene piat dia tu.. pic mala dah load dah..sila tgk..eh..mcm le u baca komen ni kan..

k.ani : nak piat tapi sayanggg

ijechan : ya betoll....

eiza : hehehe..puan dia lagi cute tau. kahkahkahkahh...

perarl : ini unsur2 subahat ni.. uwaaa... potong elaun rm45. hehehhee