mari mencari....

Google
 

Thursday, March 19, 2009

makan durian lagi...


hehehhee... ada le terbaca blog orang tu..dia makan durian. wahh..saya pon terus teringin le kan. semalam balik singgah giant dulu, nakbeli barang jajan2 sikit. sekali nampak booth durian. beli je la. mahal lak tu. cheh.. 3 pek tu rm20. mahal le kot tu kan? saya nak 3 pek tu rm10. hehhehee... bankrup tokey durian kalo macam ni. satu pek tak sedap. tawar hebeh. lagi 2 pek sedap. lemak manis berkrim. kira tak le rugi sangat beli macam tu. makn punya makan punya makan, mamat kepochi harus le menyebok je la. bagi jugak la sikit. wahh..suka dia. tapi saya bagi sikit je la. takot kang banyak2 kang sakit perot pulak. ni ada tinggal lagi 1/2 pek. tak larat le pulak rasanya nak habiskan semua sekali.




ini namanya muka orang suka makan durian. sehingga menjilat muka. wahh..panjang lidah ko nezha jilat2 nih. hahhaahhahaa....
malam kuar dinner dengan obek. diet kononnya so order sup sayur saje la. kahkahkahkah... mujur tengah malam tak terjaga kelaparan. malam tadi tengok american idol. mmm..camne nak komen? takyah komen la. tengok je la. pas tu tengok csi pas tu kebabommmm!!!!!
punya lena 2-3 malam ni sebab badan macam sakit2 la. lemah2 je rasanya badan ni entah le apa kena. lagipon kebelakangan ni saya macam tak sihat sangat la. selsema meleleh je walopon tak berapa aktif. mujur takde bersin2 tu. badan lemah2. asyik nak tido je. saya syak ni mesti kene demam beruang koala. ye la.. koala tu kan slow motion je, tido je. hehehhehee....
walopon tido lena, tapi mimpi tetaplah harus ada. hehehhe..nanti tulis dalam entry lain. panjang lak mimpi malam tadi dan seperti biasa ada banyak scene. chewahhh... buleh buat pilemmmm.
minggu depan ada le kene pergi kenduri kawen ada orang tu. hehehhee... sabar2. insyaallah jika takde halangan saya sampai le ke wisma sejarah tu. kira bakal menjadi sejarah juga la buat saya sebab tak pernah pegi sana, dan ini akan jadi 1st time if berkesempatan jumpa blogger lain. (macam le ada orang nak jumpa dengan saya kan. perasan lebih).
anyway..selamat bekerja semua...
love you obek, love you nezha & love all of you!!!!!

5 comments:

zh-ena said...

wah dh dpt mkn durian erk..ena suka rasa pahit2 skit..klu pahit org ckp durian kg jea ada..
suka nezha yea dpt mkn durian..

ijechan said...

sekarang ni musim durian ke? xde pun nampak jual durian kat tepi2 jalan. ehe~

Ummibatrisya said...

bau durian, bau durian

yang pastinya ummi tak boleh makan durian, bau pun dah pening :)

tapi sekali sekala makan jugak, nampak orang makan sedap aje :)

~dARlee zURiS~ said...

beli kat pasar malam lah murah
3 biji 5ingit.
mkn lah smpi bukak baju kepanasan
hehehee...

kamu pergi gak ek kenduri tu nanti?
insyallah..kita jumpa ye ;P

saya said...

ena : saya pon suka durian..

ijechan : durian mmg ada je kat tepi jalan..siapkan je la duitnya nak membeli..

ummi : hahaha..rugi la tak buleh bau durian. mmg ada org yang tak tak tahan.

zuris : insyaallah.. alahai..malunya if jumpa korang2 nanti..