mari mencari....

Google
 

Thursday, March 26, 2009

sah! pendengki...

sah! sohih!! nyata!!! terbukti!!!!

apa lagi.. ini kisah seorang budak hitam yang sangat pendengki dengan saya. hehehehhe... malam tadi sesambil tengok tv tu saya ingat nak beronline le kejap. belom sempat nak bukak lappy sekali budak itu sudah duduk atas lappy daaa.. dengkiiiiiiiiiiii...


baring2 tido sini best ni...


tengok atas pulak...


ku pandang kiri...


ku pandang kanan...



ku cium2...


hai..apa nak buat. layankan je la. sudahnya sampai nak tidor lappy tu saya tak on pon. asal nak bukak je dia datang bertenggek kat situ. geram betol.
apapon, saya sayang nezha. ALWAYS!!!

4 comments:

ijechan said...

apa saja demi nezha~ =D

zh-ena said...

heheheh mcm2 la perangai nezha nie..umirah skang nie pun dh jeling2 jea tgk latop ena..skali dah lju meniarap confirm la ena dah tak blh buka internet..

~dARlee zURiS~ said...

beli lah satu lagi bg nezha main
hehheee..

saya said...

ijechan : betol la tu..apa saja untuk nezha..

ena : memanggg.. kalo baby lagi suka tgk lappy sbb ada kaler semua.

zuris : takyah beli. srh dia tgk tv je dah. hehehhe...