mari mencari....

Google
 

Friday, March 20, 2009

sakit badan lagi...


wahhhh.. semalam memang betol2 punya sakit2 badan la. sengal2 segala urat2. sampai ke tengkok sakitnya. rasa mcm nak terlentok je ni. pagi2 sampai opis singgah kedai dulu beli koyok. tampal koyok la. kat rumah dah sapu yoko2 tu tapi tak terasa pon kesannya. tu yang beli koyok. beli koyok yang murah2 je sudah. ada yangmahal tak kuasa la. jimat2 sikit. hehehhe... so, habis segala belakang leher tengkok ditampal. geram betol. memang betol2 flat la semalam. rasa nak cuti nak mc tapi koje banyak. owh..sesambil tu beli juga pinkecik tu sebab nak pin baju. saya selalu pin kan yang antara butang baju tu sebab kadang2 dia terbuka (gap dia tu la). tak pasal2 free show je. walopon dalaman adalah lawo tapi malu le kalo nampak terlobang gitu. hahahhahaa... nak seksi pon bior le kene tempatnya. kalo dah terlobang2 tu, itu bukan seksa namanya, itu nanti orang cakap tak reti pakai baju. kahkahkahkahh.... tapi biasa la, pin kecik mcam tu sekali pakai sekali hilang jadinya kene beli selalu. korang2 yang pakai macam blause or kemeja pergi koje pon cuba check2 sikit la antara butang tu.. kang ada yang terlohong je.

balik petang semalam terus tuju bilik mandi, mandi lama sikit ingat nak segarkan badan. rupanya terus lagi lemah2 rasanya. nak bukak mata pon tak larat. dengan sakit kepalanya, dengan sakit2 badanya, aduhh.. rasa berpusing rumah tu. makan panadol 2 bijik terus kebabom.. pukul 8pm dah selamat belayar. nezha ntah ke mana, lampu rumah terbukak semuanya, hentam la..... obek call ajak makan sorry la..tak larat. lenkali je la ni dah nak pengsan rasanya ni.

so pagi tadi bangun dah ok sikit. mimpi macam2. biasa la tu. kalo tak mimpi itu bukan saya la tu. bangun main dengan nezha, tengok dia makan jap alallala..siannya dia. dahle malam tadi memang saya tak layan dia lansong. pepandai dia la nak pegi mana pon. pagi tadi dok garu2 saya. hehhehee.. so sweet. baik je dia walopon muka adalah comot penuh dengan taik mata & air lioq basi. hehehhehee.....



abaikan je la latarbelakang yang macam store tu. minggu ni memang betol2 penyakit la. tak tau apsal. tak penah lagi kene macam ni. sampai obek kata apa banyak sangat ke keje kat opis, stree kot. saya kata entah la. ye la tu kot. mood pon kurang je.
rasa2 macam nak mc je hari isnin minggu depan. hehehhee.. mc buleh plan2 gitu. kowtim je la dengan doktor. eh.. baru je hari tu dengar kat radio isu penyalahgunaan mc oleh pekerja. kahkahkahakhakahhh..... bukan salah guna.. memang tak larat dah ni ha. kalo ikut medical terms, memang le takde penyakit. camne nak cakap kat doktor? saya sakit tak larat, macam tu ke?
petang ni balik rumah ma. seperti biasa, jadual dah penuh. macam2 program dah ma tu senaraikan. pening2.
ok la.. love you obek, love you nezha & love all of you....

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

memang kena g jumpa doktor nie
makan ubat baru ok
adalah masuk angin ape kot.
kalu nak mc yg gerenti dapat..cirit beret.mesti dapat punya.hehehee...

alalaa..cian nezha
jenuh kena sental die nanti
;)

Ummibatrisya said...

ummi pun sama, bila malam aje mulalah sakit badan :(

agaknya nak kena pergi spa kot, bestnya ada orang urut-urut :)

one love said...

selalu sakit badan lah awak nih ha!
apsal?

LotsOfLove-Pearls said...

hye..
latar belakang tu penting..
hehe..
get well soon k..

aku pun pening2 jer..
musim hujan..
hehe..