mari mencari....

Google
 

Monday, April 13, 2009

eh, korang dah ke???...


hehehhee...

eh, korang dah ke ganti puasa tahun lepas punya ha?? tak le..saya nak bagi peringat je la. sementara masih ada waktu awal2 lagi ni ha. kot2 terlupa esok payah. saya pon ada lagi ni. mwuahahhahaa.... mulai sekarang seminggu sekali nak puasa la. cukup sampai bulan 8 dah habis dah. buleh kot????

7 comments:

~dARlee zURiS~ said...

seminggu sekali je?
sempat ke habis tu?
kalu time bendera merah camne?
apa kata habiskan seminggu2 terus
cepat.

zuris pun tak ganti lagi
hahaa..
jom2 ganti sama2

Ummibatrisya said...

ummi dah ganti puasa bermula dari bulan Jan

setiap bulan ummi kena puasa min 6 hari sebab ummi kena ganti 36 hari

masih berbaki 25 hari... boleh slim dan dapat pahala :)

TEACHER OF SOMEONE said...

ayuh bersama-sama ganti puasa sebelum ramadhan tiba :-)

zh-ena said...

emmmm 3 ari jea nak ganti lg

one love said...

dah ganti sikit2 :)

saya@ateh said...

Owh.. seb baik x terlupa..
tinggal 2 3 ari je...
thank sbb drop komen
saya link awk yea

saya said...

zuris : wahhh.. seminggu sekali cukup la.. sampai bulan 7 dah ada 12 hari..cukuppppppppppppp...

ummi : uuwaaa....banyak tu..

teacher : jom2..

ena : wahh..sikit je lagi tu

1love : mari2 ganti..

ateh : link boleh ajeeee