mari mencari....

Google
 

Thursday, April 23, 2009

masih...


keje masih banyak berlambak2. sementara orang dok berdisgusi saya dok anggok2 kepala tapi update blog. ala..depa bukan tau pon. yang penting muka mesti control serius. mwuahhahaha....

nezha semalam ok. dulu semalam tu yang kurang ok sebab uk-uk bersepah. dah satu koje nak kene cuci2 semua. sabar je la.

obek buzy koje. nanti nak kene pegi bidor pulak dia tu. lantak la sana. koje punya pasal buat je la kan.

malam tadi pegi dating2 dinner la konon nak try teh ais sebab teringinnn sangat2 walhal tak sedar diri tak boleh minum teh ais nanti loya muntah. so, paksa obek yang order teh ais dan saya order teh o ais limau. selsema? demam? abaikan je la. dulukan tekak yang haus ni. then tingin lak maggy goreng. waduh2. lagi satu unsur tak sedar diri. bukan tak tau tak boleh makan maggy sat lagi muntah. so, paksa obek order maggy dan saya order roti nan. makan punya makan, alamak pedas le pulak maggy tu. mintak kat mamak sos tomato ye takmo sos cili. mamak pusing2 cari botol sos tomato idak le ada. so, dia pi amik kat dapor tuang dalam piring kecik. hwuahhaha.. apa orang malaysia ni tak makan sos tomato ke ha??? tak habis lagi makan, tekak dah kembang2 loya nak muntah segala. tahan2, control cun. paksa obek balik cepat sebab tak tahan. hehehe.sian obek kene paksa2 je malam tadi. sampai je rumah terus uwekkk plus ada bonus tambahan cerry berry. so, itu la hadiah yang saya dapat malam tadi sebab makan megi dan minum teh ais. sekian terima kasih.

tidor lambat malam tadi dalam pukul 1am baru tidor ada keje sikit. tengok nezha dah baikkkkk punya melepek kat katil. eee..cubit kang. amik dulu berus bulu dia bagi lelawo baru la syok nak pelok2. wahh..bertambah2 syok dia tido. ngada.

pagi bangun macam biasa. jalan jem macam biasa. lapar. makan biskut gula 3 keping. minum air kosong. kenyang. tapi kejap je ni dah macam lapar balik.

ok la.. saya banyak keje la. sorry pada kawan2 ye saya tak sempat nak jengok2 blog anda lama2. masa kureng mengizinkan.

esok ada 2 tndr intrvw.. perlukah saya belah badan jadi 2? sebab masanya adalah lat 1/2 jam je. uuwwaaaaaaaaaaaaaaa...

5 comments:

nURmALa mAZLan said...

semalam pon kita x leh nak tido..kul 2 lebih baru tertido

nURmALa mAZLan said...

semalam pon kita x leh nak tido..kul 2 lebih baru tertido

~dARlee zURiS~ said...

haah..cian obek
asyik kena paksa je
nasib baik penyabar kan ;P

err..tak yah ar belah badan jadi 2
g carik antu raya belakang umah ek
hehee..

zh-ena said...

ena plak tido tak ingat dunia..tau2 dah pagi :D

saya said...

mala : dah terkena enyakit tak blh tido saya le tu. hehehee...

zuris : hantu raya? yahuuuu..blh raya hari2.

ena : wahh..seronoknya..tingin la nk tido mcm tu.